Gå til innhold

Hifonics eller SoundMagus?

Ranger emnet


Spaniolen

Anbefalte innlegg

soundmagusen ligger i bestilling. men sal jeg heller kjøpe hifonics? fant denne på EBay http://cgi.ebay.com/HIFONICS-BXi1606D-1600W-MONOBLOCK-Class-D-Amp-NEW-06_W0QQitemZ140126503186QQihZ004QQcategoryZ64570QQrdZ1QQcmdZViewItem

håper på svar ;)

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, gudbedre, å i det heletatt nevne disse i samme setning... :P

Gå for HiFonics, hands down :)

 

Ikke se deg blind på Watt, se heller litt her og sammenlign med innmaten i en soundanus så finner ser du tvert hva som kan sies å være et seriøst produkt...

Det er nå min mening.

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt på hvilken modell vi snakker om, og hvilken årsmodell av Anusen vi snakker om. Anusen leverer varene den, den nye er en del bedre enn den gamle, men man får mye Hifonics-watt for tre laken og. Like fullt har Hifonics' rimelige modeller rykte på seg for å levere mindre enn oppgitt, noe som isolert sett er en likhet med SoundAnus og andre rimeligere merker (MA Audio, PowerAcoustik osv)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en brutus 2000w. og er fornøyd med forsterkeren.

 

nå vet ikke jeg så mye om HIfonics, det virker de har ett veldig godt rykte på xx sieriene, men jeg er redd brutus serien ikke kan sammenlignes.

jeg kjenner ikke til soundmagnus i det hele tatt, men det virker liksom litt for billig til å være sant. men ser jo folk på forumet som er storfornøyde med de, så hadde kanskje vert gøy å testet de selv.

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg kjøpt en hifonics brutus BXi2006D.. totalt med frakt og moms er prisen 2905kr... det syns jeg er en fin pris ialfall...noen som vet hvor mange ampere brutus forsterkeren har? finner det ingen plass... ;)

men fant i etter kant en annen forsterker... men den tror jeg neppe jeg har hadd råd til... fant den kunn på ampguts: http://ampguts.realmofexcursion.com/Soundstream_Tarantula_Monoblock/

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår