Eirik190e Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei. Har en 190e 2.0 1983 modell. Skiftet motor til en nyere(1987) Har lyst å kjøpe bodykit å nye felger? noen som vet av en bra side for å finne det? eller en link til felger eller et bodykit som passer bilen min=) åsså lurte jeg på hvor stor motor kan jeg sette bilen før jeg må gjøre noen STORE forandringer, med tanke på bremser, under panseret osv? hvilken som passer. håper på mange positive svar=) mvh Eirik <--STOLT 190e eier=)--> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Sjekk på 190klubb.com Der er det mange styling sett til salgs, kan jo kjøpe et 16v styling sett. Det koster en 5-10k Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 http://www.bsbildeler.no Styling http://www.tuning.no Styling Eiker.com har jo felger interdekk superdekk Felger er ikke vanskelig å finne det har de over alt. værre å finne noen man liker!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnouter`n Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei.Har en 190e 2.0 1983 modell. Skiftet motor til en nyere(1987) Har lyst å kjøpe bodykit å nye felger? noen som vet av en bra side for å finne det? eller en link til felger eller et bodykit som passer bilen min=) åsså lurte jeg på hvor stor motor kan jeg sette bilen før jeg må gjøre noen STORE forandringer, med tanke på bremser, under panseret osv? hvilken som passer. håper på mange positive svar=) mvh Eirik <--STOLT 190e eier=)--> Var det mye arbeid å skifte motor, har du noen tips om detta? Var det vanskelig å få løs ved girkassa? Har akkurat samme årsmodell, og vurderer selv å skifte motor, gått 343290km som egentlig ikke er så langt for en mercedes. Men når de gjelder bremser ved et større motorbytte, så må man nok å lik bremser som var på bilen man tok motoren ut fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 beste er nok å sette inn en 2.3 8v motor, denne passer rett inn uten modifiseringer. går å sette inn sørre motor, men dette krever en god del arbeid, både i motorrom og hjuloppheng/bremser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg