Gå til innhold

Har jeg blitt lurt? Blaupunkt v6 vantage

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

Joda.. greit å sjekke m butikken, men det er da alltid greit å spørre på forumet om hvilke rettigheter man har.. da har man jo litt å slå i bordet med.

 

Regner m at nor radio / matador og kjøper ordner opp seg i mellom i dette tilfellet.

 

Kjøper har jo fått bedre delefilter så høyere pris er sikkert OK. :) Da er jo ikke kjøper lurt..

 

Men klart at man i utgangspunktet undrer når prisforskjellen er (kunne være) såå stor.

MSpeed fikk tydeligvis ikke m seg at det var et dyrere/modifisert delefilter når han kjøpte settet..

 

Litt moro å se hvordan man plutselig er på selgers side her.. ;)

Audi A3 Ambition '98

Pioneer DEH-P88RS Reference Series

Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp

MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer

Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spurte her på forumet var egentlig for å sjekke hva dette settet kostet andre steder.. og at delefilteret var oppgradert i forhold til de andre settene visste jeg heller ikke..hvis jeg hadde fått vite det og at prisen derfor var litt dyrere enn andre steder så hadde jeg ikke hatt no problem med det...

 

Det at jeg brukte ordet lurt var også litt feil ordvalg. jeg var bare interisert i å finne ut hvorfor de var så mye billigere andre steder.. opp til 1000,- billigere andre steder.. men jeg ikke gidder å gjøre no mer med det her.. ikke jeg som betalte for settet heller så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett blir man jo ikke lurt om man finner tilsvarende produkt et annet sted til lavere pris. Dersom selger opplyser at settet koster 2.000 hos dem er det ikke deres feil dersom noen andre velger å selge det billigere. Det lønner seg å sjekke priser FØR man kjøper, ikke ETTERPÅ ;)

 

Har lært det og nå ja:P hehe som sagt.. lurt var feil ordvalg egentlig.. tenkte aldri at de lurte meg. men jeg lurte bare på hvorfor den kosta så mye mer oss dem enn hos andre, men nå har jeg jo fått svar på det så:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken butikk er dette? Jeg er på jakt etter en straight forward butikk med folk som faktisk har peiling. Jeg misliker sterkt katalogpuggere, slike som dem i Hi.Fi (møbel) sjapper ofte er, men det høres jo ut som dere kan sakene.

Få litt reklame a! PLEASE!

 

Da er det bare å kontakte en av disse:

Nor Radio i Sandvika http://www.nor-radio.no

Audio Art på Økern http://www.audio-art.no

Engen Audio i Asker http://www.engenaudio.com

 

Alle flinke folk med peiling på hva de driver med:)

 

 

 

Mvh

Pål

bilstereoforumet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morn! en ting som jeg ville også nevne er at uansett hva du kjøper hos oss så kan du alltid regne med hjelp fra vår side, jeg kommer til å jobbe mer fremover med bilstereo bitten da primært har vi nok å gjøre med hifi delen og verkstedet. Jeg jobber mye med webshoppen som kommer til å ha de laveste prisene på marked *høst-høst*

 

Ellers er jo beklagelig at enkelte opplysninger ikke kom fram. Ellers er jo viktig med selgere som ikke bare kan "selge" men også vet virkelig hva de pratter om. Pål Earthque har allrede nevne noen av de flinke folka rundt omkring...men vi er å finne i Nor-Radio babyhmm? :partyon:

 

mspeed: bare kom innom når du trenger noe hjelp og spør etter meg eventuelt da jeg sitter mye på verkstedet eller er ute hos kunder ;)

 

Da regner med dette at ting ble opplkart og ville gjerne anbefale alle de som skulle føle seg "lurt, feilbehandlet eller har noe på hjerte": ta det FØRST med butikken/handleren da alle vi er mennesker som kan gjøre feil eller fort misforstå hverandre. :hug:

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mspeed: bare kom innom når du trenger noe hjelp og spør etter meg eventuelt da jeg sitter mye på verkstedet eller er ute hos kunder ;)

 

Da regner med dette at ting ble opplkart og ville gjerne anbefale alle de som skulle føle seg "lurt, feilbehandlet eller har noe på hjerte": ta det FØRST med butikken/handleren da alle vi er mennesker som kan gjøre feil eller fort misforstå hverandre. :hug:

 

Det var nok det jeg tenkte meg ja..

 

Alt ordner seg..

Godt det! :)

Audi A3 Ambition '98

Pioneer DEH-P88RS Reference Series

Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp

MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer

Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår