giims Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Hei. Har en Ford Mondeo Ghia 2.0 1997. Trenger etterhvert å få gjort litt arbeid på den, men har lite erfaring med å mekke bil. Finnes det bøker som viser hvordan jeg skal gjøre ting (f.eks. skifte bremseklosser/skiver) på en enkel måte? -- Geir Inge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Haynes boka er tingen fåes kjøpt på torshov, bilxtra, biltema, meca osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg har haynes rep. boka til ford mondeo på pdf fil vist du vil ha. Send meg en Pm vist du er intressert du... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Anbefaler å skaffe Haynes-boka, så har man en fysisk bok å bla i når man står og klør seg i hodet mens man ligger under bilen i verkstedet/garasjen ;) Ta i mot Boosti's versjon i PDF-format også, er fint å kikke litt fra tid til annen på pc'n når man bare lurer på en liten ting. Da slipper man å dra opp kompendiet og kan heller klikke seg enkelt frem ;) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Wiik Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Jeg har haynes rep. boka til ford mondeo på pdf fil vist du vil ha. Send meg en Pm vist du er intressert du... Hei Skulle du kunne sende meg rep. koka til ford mondeo. Hilsen Trond Wiik tronwiik@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg