Gå til innhold

Leveringstid?

Ranger emnet


radich

Anbefalte innlegg

Autogeek har byttet til FedEx nå for rimligere og raskere handling.

 

Det hender de er tomme for enkelte varer, og da holder de ofte igjen varene hvis de vet de får de inn om 2-3 dager. Skjedde meg på siste ordre, de var tomme for en type Menzerna, og den måtte jeg vente noen dager på.

 

Fikk sporinga fra FedEx i dag.

 

Tror rekken min er 4 el 5 dager fra USA til stuebordet mitt. De sier 7-14 dgr (eventuelle forsinkelser i tollen i Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt snodig. Jeg er vant til å betale mva for frakt når jeg kjøper fra utlandet. Dessuten pleier det å være et tollbehandlingsgebyr. Jeg bestilte for ganske nøyaktig tusenlappen fra AG, og betalte 249 i mva. Slapp altså moms på frakten.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakka kom rett på døra mi i dag, og ikke noe sp.mål om moms ol, kommer det da fakura i posten?

 

Tok forresten bare 3 dager fra den ble sendt fra usa til døra mi, ny rekk, luktet svidd papp......

 

Du får nok desverre en faktura på mva og gebyr etter noen uker fra FedEx. Jeg fikk et eksosannlegg tilsendt fraktfritt for en tid tilbake og da tror jeg faktura på mva kom seks uker etter pakka. Slike pakkefirmaer kan være litt kreative med gebyrer til privatkunder, så en bør klage hvis de plusser på litt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du beskjed om på e-post fra AG etter bestilling, da bestemmer du deg om du syntes det er dyr el ok mht bekrftelsen.

 

Du må skrive inn at du ønsker FedEx til Norge, men nå er jeg litt spent på fakuraen fra FedEx, dvs om de plusser på noe extra. Skriver du ikke noe mener jeg de sa at de brukte USPS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår