rozzy Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 har en kompis med en 96 mod golf stv, som sliter dekkene bak. finnes det noe justerings muligheter der bak?? Noen som vet?? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 skeivslitte dekk eller bare sliter dekkene sånn generelt? hvis det er skeivslitte dekk så bør han vel vurdere en hjulkontroll av caster/camber..hvis det er mulig bak da..? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 hvis det er skeivslitte dekk så bør han vel vurdere en hjulkontroll av caster/camber..hvis det er mulig bak da..? Der er skeivslitte dekk bak. Mener det ikke noen mulighet å justere caster/camber bak på golf. MEN er det noen andre justerings muligheter på golf??? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 jeg hadde ikke mulighet for å justere noe iallefall.. Så det jeg måtte gjøre var å heise bilen min..noe som ikke kom på tale, så jeg kjører med kantslitte dekk..han må nok bare venne seg til det:P kanskje noen andre har erfaringer, peiling? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Er det ikke stiv aksling på denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Er det ikke stiv aksling på denne da? Korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 sjekket at det er riktig luft trykk i dekkene? gåent hjullager/slark? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Slitte foringer? Kan hende bakstillingene har fått en smell og at spindelen(e) har blitt skjeve. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Eller at utspringa på akselen har fått en smell så den spisser. Eller slitte dempere/foringer f.eks Akslingen der er i et stykke men kan justeres med shims bak spindel'n.. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg