projektRUST Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 trenger bunnpanne til en 1.8 golf GuLL. Motoren er en GU, og jeg er for lat til å sjekke om alle bunnpanner passer på den. Min er hvertfall passe knas nå. Trenger også den plastbiten som står øverst på røret til oljepeileren. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 jeg har bunnpanne til deg vettø sjef... send en mail eller noe så ordner det seg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 aahhh du må si fra om slikt på irc da vetø :) hehe Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 du var jo ikke der.... og jeg visste ikke at du trengte bunnpanne ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg