jettamaster Skrevet Februar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2009 mens vi er inne litt på AC, så har eg eit lite problem. når eg har Ac/econ på og har lufta på beina så stinker det. har eg på vinduet så er frisk og god. når eg har AC av så kommer lukta da og bare sterkare. kva kan det væra?? eg har kjørt AC rens gjennom anlegget. ein boks som han slapp ut gass som man satt i bilen mens den gjekk på resirk på ac anlegget. det funka litt men kom tilbake etter ca 1mnd. kupe filter vart skifta samtidig. (det filteret som er under dashbordet på passasjersida) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 skiftet sokker i det siste? ;) Prøv en boks som du tømmer ned i inntaket.. du får kjøpt den på alle bilrekvisita butikker.. Biltema har også, og den virket (faktisk)! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg