ReVoX Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Har kjøpt en spoiler for bakruta på min 2001 Vectra STV. Det jeg lurer litt på er at i spoileren sitter det 2 små ferdig gjenget hull, ett i vær side. Men det er ingen form for pakningslist eller noe slikt som fulgte med. Sier egentlig seg selv at det er noe jeg må ha for å ungå fukt ned i skruhullene i bakluka. Noen som har tips til hva jeg kan bruke og fremgangsmåten? Hjelp. Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Klipp ut av en gammel sykkel slange... hullene burde grunnes/legges i med pakning på tube og for å bli tett Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReVoX Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ok. Kjempe da gjør jeg det. Men er det noen ide å kjøre f.eks silikon rundt kanten der spoileren møter luka? Siter '05 Opel Astra GTC 2.0T Audi Coupe GT B2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Kan være en ide det og ja, men ville lagt litt i og rundt selve skruhullene og. Vingen er vel av plast/glassfiber og bilen av stål så dette beveger seg på forskjellig måte med vær, vind og varme så kan sprekke opp igjen ved den ytterkanten Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg