Gå til innhold

hviken spiller som kan "freskynde" bassen før lyde og osv

Ranger emnet


maxhp

Anbefalte innlegg

hei jeg har en kicker L7, kicker zx1000 og en kondensator dynabel 1,5F og et kiteck 1800... kassen er formet som en trekant og den er på ca57L og foret.. portene er 2 80i diameter og de er 10cm lange.

 

Spilleren er en scott spiller(billig dritt). nå vil jeg oppgradere kjøpe en spiller til toppen 3-4000kr klassen toppen.

spiller skal kunne støtte:

"fremskyndig av bass(tidsfremskndig)før lyd i høytalere"

spille DVDer med mp3.

med 2*2 lydutganger for framme og bak

subb utgang.

 

hadde våre gudd og også ha

 

usb utgang

og aux

 

hviken spillere bør jeg gå for når jeg har disse kravene?

KJør klasse kjør stil, kjør japsebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke du får en dvd spiller med tids-komp til 3-4000 her til lands i hvertfall..

 

2*2 lydutganger? 2 ganger 2v? kan være kjekt med litt høyere utgangsspenning, hvis du alikevel skal legge såpass med kroner i en spiller.

 

alpine CDA-9855R er vel noe av det billigste med tidskomp. 3500 ca. uten dvd da.

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

google vet hvor du får den billig.

 

men etter å ha lest den andre tråden din vil jeg ikke anbefalle deg å kjøpe denne. tror ikke den vil løse problemet ditt.

 

tids.komp brukes i high-end stereo installasjoner for å veie opp for at høytalerene ikke er like langt fra øret ditt, i en bil. det er snakk om mikrosekunders instilling.

 

med alle disse kravene dine blir det neppe "billig"

 

kjøp min dvd spiller:

http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2226

 

har ikke tids komp, men det vil ikke løse problemet ditt heller..

du må finne grunnen til at noe er feil, ikke bruke justeringer for å fikse det.

Pug 306 - min første Løve

Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk ikke du får noen spillere som tar DVD m/ MP3 og har tidskomp... Generelt har vel DVD-spillere til bil ræva lydkvalitet sammenliknet med MP3-spillere av god kvalitet til samme pris eller billigere... Min erfaring, hvertfall.

 

Pioneer 880PRS får du for 2500,- inkl. frakt og mva fra USA. Den har hvertfall MP3 og tidskomp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

google vet hvor du får den billig.

 

men etter å ha lest den andre tråden din vil jeg ikke anbefalle deg å kjøpe denne. tror ikke den vil løse problemet ditt.

 

tids.komp brukes i high-end stereo installasjoner for å veie opp for at høytalerene ikke er like langt fra øret ditt, i en bil. det er snakk om mikrosekunders instilling.

 

med alle disse kravene dine blir det neppe "billig"

 

kjøp min dvd spiller:

http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=2226

 

har ikke tids komp, men det vil ikke løse problemet ditt heller..

du må finne grunnen til at noe er feil, ikke bruke justeringer for å fikse det.

 

Veldig enig her altså.Tror du vil tjene på å fikse feilen uansett om du skl kjøpe ny spiller eller ikke.

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ska snart kjøpe nye bil og da skal jeg lage nye kasse og da skal jeg teste at og fram.. hviken kassetype subben spiller best i osv.. men jeg er ute etter en spilere så har de fleste funksjonene jeg trenger og ska kunne drive 6*9. høyt uten at de vreger seg med bare at jeg skrur opp lyden

KJør klasse kjør stil, kjør japsebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår