Teddydrift Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 haha DRFT-R. så klart vi bruker webcam også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 hm... noen som har en sånn lazy spillekveld der det kan gå an å teste? bare rop ut å bli m roger`n en kveld det robert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 heheeh den er grei;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Bmw'n. Go'bilen på banen det der. Fikk en kamerat til å stille den inn for meg, funker som bare F, selv om jeg er litt hissig i svingene enda og går fort rundt. Samme bilen før omlakkering. Ungdomsbilen på spillet xD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddydrift Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Gamle drifte bilen før jeg gikk over til S15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) Tenkte og legge ut litt bilder fra fm2 som jeg har knipsa. har nettop begynt og spille nesten så har ikke noe kjempe i garasjen.. bilder av et lite prosjekt jeg holder på med:P får live gold om noen dager og da er jeg med på kjøring live:P Endret Februar 18, 2009 av morpheusbd Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Noen flere bilder fra meg og nighthawk12 Bare å adde oss på live ;) så er det enda mer morro å kjøre ;) Meg i grønn E30 og Nighthawk12 i den orange ;) Nighthawk12 i den rød sport quattro`en og jeg i den sorte Meg i Silvian og Nighthawk12 i EVO Mulig detta er et JÆVLI dumt spm. Men hvor får jeg kjøpt en slik bil? Finner den ikke i spillet, heller ikke på kjøp og salg sidene via Xbox live :S Hva er det fornoe jeg tuller med, hehe?? EDIT: Tenkte da på sport quattro bilene.... Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krepsen80 Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Mulig detta er et JÆVLI dumt spm. Men hvor får jeg kjøpt en slik bil? Finner den ikke i spillet, heller ikke på kjøp og salg sidene via Xbox live :S Hva er det fornoe jeg tuller med, hehe?? EDIT: Tenkte da på sport quattro bilene.... du må laste den ned som en ad-on til spillet, det er kommet en 7-8 foeskjellige pakker til spillet :) Siter Sølv '00 S2000 Svart`98 ITR #1957 (solgt) Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 du må laste den ned som en ad-on til spillet, det er kommet en 7-8 foeskjellige pakker til spillet :) Takk for svar. Driver å laster ned en nå :) Synd jeg måtte kjøpr ms-points, hehe Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Takk for svar. Driver å laster ned en nå :) Synd jeg måtte kjøpr ms-points, hehe Husker ikke hvem av pakkene det er ;P men det står på høyre siden når du går på pakkene ;) Mulig det er desember eller september ;P Synnsykt digg lyd i de bilene der ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 lurte bare på om noen kunne hjelpe meg med drifting oppsett på denne her jeg:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 lurte bare på om noen kunne hjelpe meg med drifting oppsett på denne her jeg:) Hvis du først lagrer oppsettet du har, så gifter bilen til meg, så kan jeg se på den litt nå, se hva jeg finner ut.. gt:maronixz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 den er grei:) fikser det nå:) Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morpheusbd Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 jeg og Andreaz88 var ute og sladda litt tidligere i dag:) legger ut noen bilder her.. jeg kjører nissan og Andreaz88 kjører mazda Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboART Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Har du noen bilder fra når vi kjørte istad, morpheusbd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg