Hansien Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 herregud hansi ka e det du kjørre no dafemi bil ell:D Japp =) Etter eg å du begynte å skrense med pyttene og vise verden potensialet i den så ser man jo en pytt vær dag på live :( Litt kjedelig å drifte med biler som mange andre drifter med, så derfor gikk jeg løs på scion'en.. Man får RWD fra altezzaen :D Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Og nå viser du verden potensialet i Scion'en, så¨da blir det ny mote. Skal du være alene om en bil, så må du få tak i en skikkelig særing, slik jeg har gjort med Porsche 914'en min. Hvorfor tar du ikke bare en Ferrari 246 Dino og gjør om til drifter? Da blir du garantert alene om bilen. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Føles litt mer genuint når man skrenser med noe som faktisk blir brukt i virkeligheten til å drifte å, jeg lager en kopi av en noe uvanlig ekte skrensebil og nå.. legger vel ut bilde her når jeg er ferdig. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Og nå viser du verden potensialet i Scion'en, så¨da blir det ny mote. Skal du være alene om en bil, så må du få tak i en skikkelig særing, slik jeg har gjort med Porsche 914'en min. Hvorfor tar du ikke bare en Ferrari 246 Dino og gjør om til drifter? Da blir du garantert alene om bilen. Ja.. Sålenge ikke halve lobbien har scion som bil så er jeg fornøyd :P ja, kan vel hende jeg prøver den en dag Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Blir det driftmeet imorgen eller? dersom ikke, noen som blir med? imorgen, 19.00 tiden kanskje? må bare preppe opp en ny bil først..har ikke spilt Forza på ei uke nå så:D de som ikke har addet meg: This is Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Litt kjøring fra idag :) Bare å adde meg! kaller meg Styggtrynet . Klar for kjøring når som helst jeg :) har bare hatt spillet i 4 dager, men kommer meg inni det nå!:D GAMETAG : STYGGTRYNET Bimmer'n min :) Trueno'en min ! og et av Skyline'n da! Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Bimmer'n min :) Trueno'en min ! Ser også den søte lille scionen min :P haha du som har den truenon :P Har sett den før og lurt på hvem som har klint på NMK valdres sin teamfarge i bilcross :P Hvit/rød Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen. Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Ser også den søte lille scionen min :P haha du som har den truenon :P Har sett den før og lurt på hvem som har klint på NMK valdres sin teamfarge i bilcross :P Hvit/rød hehe ja :P å?:o det visste jeg ikke :P bare klinte på et eller annet jeg! sliter litt med ideer når jeg designer, så er jeg litt dårlig til det enda ;P Siter '95 SAAB 900SE '83 SAAB 99GL Prosjekt http://www.bilforumet.no/prosjektforum/236833-jorgen-saab-99gl-stroken-lav-lav-lav.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Denne kjøpte jeg på AH lørdan Haha, nesten kjipt å si det, men denne så jaggu bedre ut på spillet enn IRL:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tja, på tide med litt bilder da. ikke så mye men.. Lokal tåke:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 her er den ny biln min, lagd den selv med lit dekaler jeg tokk fra andre bile men falken designet lagde jeg selv : Toyota Soarer Falken Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Får vel poste noen bilder av mitt siste design. En skyline med rwd swap, karbon fanger, skjørt, panser og bakleppe og karbon/kevlar lyktehus. Og legg merke til at ''CF'' i dekoren er i karbon også. :p Også har jeg lagt et nytt design på time attack skylinen min. :p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Kjempebra design! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 hvilket? R34? Kan sikkert selge deg et! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Begge to. Burde vel heller ha stått "Kjempebra designet!". Takk for tilbudet, men vet ikke helt enda når jeg får tilbake xbox som virker.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg