Hansien Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Du må sveise sperre i girkassa! Eller så kjøper du bare en annen motor og drivverk. går kun ann vist det bilmerke alt har RWD biler med i spillet.. finnest noen untak og. som feks saab, de får motor i fra ford vist jeg ikke driter meg ut nå. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Duratec motor og GM drivverk. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Noen bilder fra inatt og:D:D D-tuned og NDA på høyt nivå:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Noen bilder fra meg og! Er ikke sikker på om dem er fra i natt. Nærme? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Jeg og narotic ute på en liten cruse tur inatt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Slenger bare ut litt random jeg hadde liggende. Ikke noe spes, men bare for å pynte med litt farger i tråden. :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Den opel'n var clean å rå. likkte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ser morro ut! Lyst til å teste spillet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ser morro ut! Lyst til å teste spillet :) Finn noen i nærheten av deg som kan la deg teste da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Ser morro ut! Lyst til å teste spillet :) Espen har det :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Fra kveldens driftemøte :] Mange i starten Jeg og knockout Dette er nærme og det gikk bra :D Vi hadde noen ganske nærme der ja Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Noen bilder fra meg og! Er ikke sikker på om dem er fra i natt. Nærme? meg å deg dette ;D Hørte du sa d var nærme men så nærme trudde jeg ikke :p Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Dette er Silvia'en min.. har akkurat drift tunet den, så nå er den klar til å svi, ikke litt, men noe hel****** mye gummi:cocain: Send meg tilbakemeldinger så jeg får vite om jeg har sans for styling:) Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kjempefint design! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kjempefint design! Takk, skal du ha:) Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg