olehenri Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 kan jo ikke ha "raseskille" :P Jeg har ingen lekre biler, bare biler med bra desgin som jeg bruker til drifting.. dvs japser og en beetle :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 så dem kan ikke se lekkre ut da synnst du??? Hehe, slapp nå av...selfølgelig kan de se bra ut, men jeg mente at det ville se dumt ut med to Porscher, tre Ferrarier, en lamborghini, en lotus og en Nissan 200sx..de er liksom ikke i samme klasse og det blir feil å samle de. Uansett så kan vi ta to klasser ja, en med den fineste driftebilen din og en med den lekreste sportsbilen din. Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 nei ikke sannt, 200'n ligger hakke over..:-) Ha dem hver for seg eller flere av hver sort da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Her er ett en kompis tok inatt. Jeg i midten Ikke værst jappsene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 jeg syns nå 200sx, supra, porsche, ferrari, lambo, egget osv går bra overens jeg, så jeg er med uansett biler! spiller nok i morra kveld/natt. GT olehenri Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Ice-T_ Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Her er ett en kompis tok inatt. Jeg i midtenIkke værst jappsene Der er jeg og gitt til venstre! :D Siter Golf GTI Exclusive [x] Golf 3 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 der var du gitt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Her er ett en kompis tok inatt. Jeg i midtenIkke værst jappsene Tøft bilde! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Skal få på D-TUNED decalier jeg og etterhvert. Ikke kommet dit enda.. Er kult å få med enj gjeng for og ta bilder.. Annbefales det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Mine siste VAG-produkter... Audi S4 Denne idèen fikk jeg da jeg kikka på Vw Golf Country-bilder...for dere som ikke vet hva en Golf Country er, så er det en Vw Golf 2 som er bygd for offroad. Den er et sant helvette å kjøre på bane med, jeg har hevet den, mer luft i dekka og gjort den så myk som mulig...krenging? neeeei.. (foresten VR6 med kompressor i den...505hk og 610nm:D) Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kfh74 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Heisann! Satte meg litt inn i paint-mulighetene i dag. Lagde denne, en grovskisse kan man vel si:) Tror den har muligheter til å bli noe, hva synes dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 litt nærme? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Mitt nyeste bygge, en RSR supra. Designet er ikke helt som den ordentlige RSR supraen, men likner mer RSR silvian. Men pytt pytt. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 nice den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Stylish. Foresten gutta Kom på kl 6 i dag å=) Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg