Joastarlet Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det blir du nok pent nødt til:D ah, kom hit, så skal du få smake på nudler! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Spiller dere på noe fast plass på Xbox Live, eller åssen funker det? Har ikke vært så mye innpå der og kikka enda.. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Spiller dere på noe fast plass på Xbox Live, eller åssen funker det? Har ikke vært så mye innpå der og kikka enda.. Invite basis :).. Dvs folk bare inviterer hverandre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 japp, feks en som vil drifte hoster en game, og inviterer andre, som inviterer andre igjen.. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det blir du nok pent nødt til:D spørs vel det, denne Civicen med S2000 maskineri og drivverk er ikke dau av seg... dette er Hurtig Ris! Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 men i morra er det drifting! :D add meg om noen gidd :P : olehenri Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 pøs på med bilder ifra reff og slikt. er morro å se på. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 hallo...:D er det noen som har noen spesiele tips om drifting? får bilen sidelengs men holder ikke rundt hele svingen den bare "dauer".....!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 hallo...:D er det noen som har noen spesiele tips om drifting? får bilen sidelengs men holder ikke rundt hele svingen den bare "dauer".....!! Hvilken bil, og hva har du montert av ekstrautstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 har ikke fått gjort så mye enda fikk spillet i dag... men prøvde på free run men klarte det bare ikke....!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Hvis den bare dauer ut så er det vel ikke stivt nok, eller så gjør du det feil. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 kk.... noen du/dere kan lære meg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisaa Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 bruker dere bremsene for å få slædden eller brekke? osv....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Brekke er nok det mest effektive. Bruk brekk og vekt for å slenge ut rompa, ikke gassen. Da går du fort rundt. Hvilken bil kjører du forresten? Det har mye å si. Dette hører vel egentlig ikke hjemme i bildetråden, så vi får fortsette i den andre tråden. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 spørs vel det, denne Civicen med S2000 maskineri og drivverk er ikke dau av seg... dette er Hurtig Ris! Kan ikke si jeg ble nervøs men:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg