ole12 Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Heisann. Nå i det siste så er det nesnte umulig å skru av motoren når den er varm (90-100). Når jeg tar av tenninga så begynner bilen å hoste og herke og hoppe rundt om kring. så jeg må daue bilen med å ta ut clutsjen. Som regel sjer dette vis bilen har stått en stund på tomgang. Men uansett, noen som vet grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Ettertenning kan komme av at motoren går for magert, slik at plugger og stempler blir altfor varme. Har du da en smule koks/sot, vil dette fortsette å gløde. Automatchoken som hadde hengt seg? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hvordan kan jeg fikse dette her? Og hvordan finner jeg ut om automatchocken som har hengt seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 choke på en bil med insptrøytning? tror ikke det :) Vann temp sensor som regulerer % ekstra bensin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hm er det ikke chocke på bilen? Rart da, fordi når jeg starter bilen så ligger RPM på 1,1. og når jeg girer opp til 2,3gir så kjører bilen av seg selv i 30-40km/t. Slik er det de første 3min hver gang jeg starter den nesten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRGOOK Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 eg drømte at eg hadde dette problemet inatt, haha wtf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg