Gå til innhold

Hvilke motorsykkel?

Ranger emnet


TG opel

Anbefalte innlegg

Har kikket nøye på alle disse selv. Skulle jeg kjøpt mc idag hadde jeg handla enten GSXR 600 eller R6. Men for 85kr får du en finere GSXR enn en R6. Men du burde ta å skjekke hva forsikring kommer på, på de forskjellige syklene. Skal ikke se bort ifra at dem vil ha 40-45k i åre på deg vist du er 18år og skal ha en R6/GSXR600. Selvfølgelig hadde det vært mye fetere med en rå R-sykkel fra Italia. Men prisen på disse er jo noe over gjennomsnitte :) Savner min Aprilia RS125 jeg :(

 

Når jeg sansynligvis handler tung sykkel til neste år blir det sansynligvis enten en R6 06mod eller GSXR600 04-05mod, de har det klart råeste designet synes nå jeg!

 

Hvem sa at Ducati ikke var fine på bilder ?

 

ducati-1098.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg synes ducati med gaffel bare på ene sida bak ikke er no fint, syns je...

 

Jeg blir 21 år innen jeg kjøper og forsikrer sykkel. Brodern (22) forsikra sin NYE GSXR600 for 12 000 i året. Og han hadde ikke hatt sykkel før.

 

Jeg syns egentlig 2006 og 2007 GSXR er råe.

 

Prisen jeg skrev (85 000) var bare et eksempel. Tenker jeg venter til høsten/vintern før jeg kjøper. Brodern skrur en del sykkel så han blir en rådgiver trur jeg.

 

Enig i at GSXR er rå, men syns de andre er råe og. Kanskje hondaen som er minst rå....

 

Men takk for kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp min:) Honda VTR1000 F 99 mod

Nydelig førstegangs sykkel som har lav sittehøyde og lett å kjøre. Også GROM lyd. Ikke gal forsikring på den heller. Jeg gir 6700 for full kasko i året.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, har kjørt en del sykkel igjennom årene også kræsjet tryna litt på bane og på vei. Jeg har hatt Suzuki GSXR, R1, Ducati 748 Biposto, 748 SPS og til slutt juvelen i min samling en Ducati 996SPS med trimkammer, racingclutch og kasse, portet, borret, racing stempler fra Izoga, 55mm Carbon potter fra Termh. Av alle disse syklene er Ducati Ducati Ducati favoritten, søstra til Ferrari :)

 

Du kan få mange fine sykler i prisklassen som har gått litt og har begynt å dra på åra. Velg en sykkel utifra hva du forventer deg og hvordan du liker å bruke den. Skal du på rudskoegen på torsdager og kjøre er kanskje en R sykkel din ting, eller om du liker å cruise så er kanskje en sportster eller halvchopper din ting.

 

Uansett hva du velger bruk hue. Jeg har frontet i 120kmt med bil, kjørt i fjellveggen i 80 og tro meg, alt dette gjør vondt, men jeg har vært heldig og kommet fra det uten varige men eller mistet livet.

 

Til slutt, Ducati er sjel, hjerte, et vindunderlig mekaniske som lever....

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med remye der altså :) Italienske sykler er det skjel i :) Personlig går det kun i R-sykler her. Er det jeg alltid har likt og kommer til å like tror jeg :) ang den nye GSXR600'en så synes jeg ikke den er så rå, kåpene er så rare pluss noe annet jeg missliker. Men jeg hadde med glede kjøpt en 04-05 mod GSXR600 vist jeg hadde hatt råd til det nå, de er jo skamm råe!! :D Men hadde jeg hatt 140k og skulle bruke på sykkel hadde jeg nok handlet en 06mod R6 den ser så sinnsykt grom ut! Men burde bytte blinklys på den. Potta er og blir litt spesiell, noen liker den andre hater den :) hehe, ang forsikring så pratet jeg med en jeg kjenner og han hadde hørt på en GSXR600, han er 18år og de ville ha 44k i åre av han tror jeg det var. tror det var i IF, men vist du undersøker litt kan du få det en del billigere. Lykke til med valget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det.

 

Brodern undersøkte rundt i og med at det var første sykkel og pga alderen og da var det store forskjeller. Hvis den hadde vært regga som fulleffekter (ca 115 hk) så var det kun et selskap som hadde kommet til å forsikra den...

 

Er litt enig med deg i at det er noe på den nye gsxr som mangler men syns allikevel det hjalp å slanke den litt + at du sitter litt mer agresivt på den...

 

Men vi får se, mye rått og moro....

 

Syns egentlig og de gsxr rundt 2000-2002 er fine, og da begynner det å bli en litt mer ålreit pris på noen av de, men da veit man jo aldri hvordan den har blitt behandlet og tatt vare på da...

 

Det klart tryggeste er å kjøpe en som er ny, men penger vokser ikke på trær enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa at jeg synes ducati med gaffel bare på ene sida bak ikke er no fint, syns je...

 

Du MÅ ha/bygge om til enarma svingarm! Det er rått!:)

 

..men da veit man jo aldri hvordan den har blitt behandlet og tatt vare på da...

 

Du ser greit om sykkelen er behandlet pent (utseende, vedlikehold osv) Men teknisk er det litt mer vrient over kort tid..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier så er det vanskelig å vite hvordan det tekniske på en sykkel er, men klar fordel å kjøpe en som har gått minst mulig...

 

For å være sikker så må man kjøpe ny, men det går an å begrense risikoen ved å kjøpe en brukt....

 

Sitter å ser litt på 2005 kawasaki ZX6, ganske fin den og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår