-Supraguy- Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gjerne engangs. Biltema, torshov og obs har ikke. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorganX Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Billakk spesialisten på st.hanshaugen i oslo har. De har en fra Dupont til 750,- men de har engangsdresser som er langt billigere. Men Oslo er jo kanskje litt langt unna Halden. Du kan jo stikke innom en billakkerer der du bor å spørre pent om han har noen han kan selge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Gjerne engangs. Biltema, torshov og obs har ikke. Torshov kan bestille. Sier de nei ber du om å få se Cd Cardic katalogen fra Sørensen & Balchen. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Jeg kjøpte i en Jernia butikk. Var engangs, men har brukt den mange ganger allerede. Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Takk. Skal sjekke ut. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 wurth tar 70 + mva, kjøpte 10 stk der idag. berner er billigere, men de er kun for proff. husk at det setter seg mye støv i dressen, så det lønner seg å ha en ren dress når finishen skal legges. ellers får dere masse støv i lakken! Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg