Gå til innhold

Spørsmål om bytte av topp-pakning

Ranger emnet


pinjongen

Anbefalte innlegg

lurte på om dette egentlig er en stor og vansklig jobb? er klar over at det kan ta litt tid, men er det noe som er litt knot eller som jeg burde vite om før jeg begynner? Skal og skifte reg-reim siden det som skal av da er lett og ta av samtidig. Eventuelt om noen kan lage en rask liste med punkt for punkt hva som skal skje... er en B21ET forresten... Takker for ALLE svar:)

 

:volvsmile

> Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven*

> Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker*

> Volvo 240 Tic *Traded*

> BMW 520i *Til Salgs!*

> Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å løsne toppboltene i riktig rekkefølge.

 

lurt å planfrese. og så er d vel ikke bare å hive på den nye reg. reima heller. sjekk at alle merkene på drevene stemmer osv.

stram reima, drei veiva en gang rundt og stram en gang til.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår