habbe89 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Min volvo 940Lt Nettopp kjøp meg en volvo 940, å det er herlig. for det er en bil som man blir glad i. Bilde: Ting som skal gjøreres med motor: Chip Vanninnsprut i turbo større intercooler blendventil "større turbo" Kansje.. Sterio: /////Alpine frontsett /////Alpine bakdører Pioner headunit Cadence 5 kanals forsterker Ground Zero 12" x 2 Sterion er montert, men tror jeg skal bytte til kicker frontsett med 6,5 "mellom tone og 1" diskant fra kicker. Bilder kommer.... Siter Volvo v70 2.0se -98 volvo 940lt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sablabra Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Vanninnsprut i turboblendventil Kan du forklare de to? :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habbe89 Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hei. vanninnsprut i turbo, det både kjøler og reduserer bensinforbruket med opp til 10%, slik blir det fler GAmP å mer spoling:p Blendventil er en ventil man justerer turbotrykket med, også kalt boostcontrol. mvh Habbe Siter Volvo v70 2.0se -98 volvo 940lt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Blendventil = Bleedventil Du har ikke noe mer konkrèt info om denne vanninsprøytninga? Er ikke en sånn du mener? http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XR50043009&vg=1496&vgpath=Varekategorier/1399/1496 Denne har ingenting med forbruk eller spool-up å gjøre. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg