Takk for svar! Det stemmer vel at 1,7l og 1,4l i 340 er Renault-motorer, så de skal jeg nok unngå. Ser ut som om B200E eller B200F er mest aktuelt, ettersom at jeg ikke er veldig begeistret for forgassere...
Jeg lurer litt på hvor typiske rustområder er jeg? Hva annet av feil skal jeg se etter? Hvordan merker jeg lett om støtdempere, bærekuler, opphenget osv. er slitt? Typiske slitedeler som f.eks registerreim bytter jeg vel nesten uansett :)
B230ft: Kan kanskje være en fordel å begrunne hvorfor jeg heller burde kjøpe en 240 eller 740? Jeg liker originale 240/740/940 også veldig godt, men det er bare et eller annet ved 360 jeg liker :p
Btw, hvor dårlige/gode er kjøreegenskapene? Vet at den krenger og gynger ganske jævlig, men at vektfordelingen skal være god blant annet på grunn av at girkassa er bak?