Boosti Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg bytta til et optima redtop (55amp) på mondeoen i dag, men etter jeg bytta begynnte bilen og gå ujevnt på tomgang. Den detter også veldig langt ned på turtall når jeg slepper gassen (stopper nesten). Det som satt der var på 65amp, og hadde polene på motsatt side så jeg måtte kobble om og forlenge noen kabler. Men jeg har sjekka over flere ganger, og alt sitter riktig. Hva kan dette være? Kan bilen ha gått i nødmodus eller hjernen ha resatt seg når jeg tok av kontaktene på batteriet? Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Har vel blitt "restartet" ja. Med andre ord så må bilen lære seg dine kjøremetoder på nytt. Slik fungerer noen av disse systemene ivertfall. Noen ganger skal du holde vist turtall over noen minutter og slikt også. Men, man skal egentlig ikke bytte til batteri med mindre ampère heller da, men går som regel bra. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er sikkert hjernen som har resatt seg. Hadde lignende symptomer på e30en min etter at jeg hadde hatt hjernen frakoblet. Da gikk den så langt ned på tomgang at ladelyset kom på. Den ble seg selv igjen etter en litt lengre kjøretur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg