Practiq Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hallo Skal bestille meg litt bilstereoutstyr i kveld, og trenger litt gode råd.. Skal ha: 1 komp.sett 5,25" 1500,- 1 4 kanal forsterker (til kompsett) 2 stk 10" sub elementer 1000,- hver Har allerede: RF T5002 (til sub'er) Pioneer DEH 780MP 1,5F kondensator Noen som har noen forslag til hva jeg bør kjøpe? Helst fra samme nettbutikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hallo Skal bestille meg litt bilstereoutstyr i kveld, og trenger litt gode råd.. Skal ha: 1 komp.sett 5,25" 1500,- 1 4 kanal forsterker (til kompsett) 2 stk 10" sub elementer 1000,- hver Har allerede: RF T5002 (til sub'er) Pioneer DEH 780MP 1,5F kondensator Noen som har noen forslag til hva jeg bør kjøpe? Helst fra samme nettbutikk.. Hvorfor 4 kanaler til 1 frontsett?? det holder da med en 2 kanaler. eller sjekk Peerless hos Eltek Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Practiq Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hvorfor 4 kanaler til 1 frontsett?? det holder da med en 2 kanaler. eller sjekk Peerless hos Eltek Skal ha et sett til senere, bak i dørene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 4 kanals forsterker til ca 2000 spenn: BF0804 ELTEK AS Alterativ 1 til frontsett: ELTEK AS Alternativ 2 til frontsett: (hos iceadio) ICE AUDIO AS Alternativ 3 til frontsett: (hos iceadio) ICE AUDIO AS Alternativ til subber: (Også hos eltek) Dy9310 eller Dy9410 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/4/standardplist.asp?wwwalias=dynabel&subgid=106&gid=103 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal ha et sett til senere, bak i dørene.. Ok, da forstår jeg :-) Peerless hele veien på høyttaler fronten blir meget behagli og tøfft i bassen. For en hygglig pris. Se på eks. Ressolution suber, og definisjon komp.sett. Forsterker er Dynabel ett godt valg. Med god konkurent av Helix. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg kjøpte meg no soundstreamutstyr for litt siden;) Jeg kjøpte lw4.580 forsterker som jeg sålangt er veldig fornøyd med. Kjøpte også en koax som jeg liker i lil wonder serien. Hva med Soundstream ls50c (5,25" komponentsett) Soundstream lw4.580 (4kanals forsterker) 2x Soundstream Picasso PCW 10 (sub til 1000,-) Skal sies at jeg ikke har hørt disse 2 subbene, men soundstream får jo generelt sett mye skryt. Forresten, Velkommen til Engen Audio, din levrandør av kvalitet og service har veldig gode priser på soundstream om dagen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 I kveld? Nå er det på ingen måte meningen å høres bitchy ut, men hvorfor har alle så innmari hastverk med å kjøpe seg ting? Bruk LITT mer tid, det er mitt råd ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg