Beinet1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hei! ER det noen som vet hvor jeg kan få tak i (motor)olje i SAE 20 viskositet? JEg har søkt og sett litt rundtomkring uten å finne noen. Denne skal faktisk brukes til å etterfylle støtdemperne på mitt veteranbilprosjekt. Det står til og med i servicemanualen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bar1 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Du kan kanskje bruke kompressorolje eller hydraulikkolje, vanlig i grad ISO 46 som er det samme som SAE 20. En vanlig 5W-30 burde og gå fint. Da slipper du at støtdempingen blir hard på litt kalde dager :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hos en mc forhandler.SAE20 brukes i gaffelen på endel sykler. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg