Gå til innhold

Opel Senator Lakrens/ Polish

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

På fredag kjøpte jeg meg ny bil, en Opel Senator, 92-

 

Den har stått i et år ute, og lakken er møkkete, jobben med vask inni og ute begynnte i går, blitt bra med støvsuging og rens inni i dag, Og en god svamp vask, og litt Liquid cleaner, Men i morgen går jeg på med polerings pasta og swirls remover, gjør det med pads, Så skal Meguiars Tech wax gjøre sin nytte og få glansen fram ;) Legger ut bilder i morgen, Og når man vasker bil må man ikke glemme hjulbuer, derfor tok jeg også av alle hjula og spylte hjulbuer og tectylere og luftet bremsene i samma slengen ;)Og motor rom fikk og også en dusj, og rens av alt, Silicon spray henter fram glansen i alt ;)

 

Bilder kommer i morgen av slutt produktet, tok ingen bilder av bilen når jeg fikk den, men så helt jævligt ut i lakken og masse mugg inni den og slikt, uff!

 

Men nå blir Opel stolte flagskip fitt for fight again!alacocaina

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen var blå aktig gusje blå :) men i morgen skal jeg gjøre meg helt ferdig meg lakkrensen, I dag har tiden gått til og sveise tårn. Så i morgen blir siste finpussen på lakken klar :) Bilen ser allrede tusen ganger bedre!har klart og hente fram orginal fargen kjempe bra! Har fått fram litt lila pærlemor i solen på lakken også!!hehe!

 

Jeg fant noen bilder fra salgs annonsen. Ikke så bra bilder, men hviser hvertfall hvor møkkete lakken er,, den har har stått parkert under en grantre i følge gammle eier i et år, derfor var det masse dritt på den. og det sitter i lakken, uansett helt jævligt i lakken.Mugg inni og greier,

 

Driver og prøver og reparer vindusheisene på den alle 4 motorene har jo ikke gått i stykke så da er det ledningsbrud et sted, og nå har jeg skrud meg helt inn i bilen til gulvet , så får jeg støvsuget der å! :) Men uansett slik så den ut

 

72_1567024910.jpg

 

72_1289413975.jpg

 

72_1102045626.jpg

 

Synes ikke bildene viser så godt for stygg og matt den er i lakken men,,, tenk dere det værste...

 

Som sagt skal få kastet inn litt bilder i morgen hvis været tillater det :)

 

Tok meg friheten og lakkere grillen svart også :) Så 10 ganger bedre ut!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår