golfnos Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 hehe! var jammen fin lyd i det fra første stund :) bare finne ut av den rare romle lyden forran etter hvert:) og få bestilt adapter til den "teite" lmm'en ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja nå bestillte jeg den adapteren igår håper den kommer fort fy! men hva synes dere gutter og jenter? (hvis det er noe her da) jeg har justert på potta idag :) har også bestillt vw bakluke merke i sort hos gumpens auto vest :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ser bra ut dette :) Hva er planene når det gjelder felg\senk ? Hvordan står det til med rust på denne? Kanaler, hjulbuer, bakluke m.m.? Så ut som et meget godt utgangspunkt iallefall :) Lykke til! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 er minimalt med rust på den, eneste er litt rust ved en dør nede også på en forskjerm nede Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagicM Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har en lyd jeg har hatt en god stund på bilen, kommer somregel når jeg kjører i 3giret, høres ut som noe ligger å vibererer/skranglelyd. kan det ha noe med motorfestet å gjøre kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg