kaffi Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Sony sine subwoofere produserer antaglig effekt. Vertfall i følge spesifikasjonene. Sony : XS-L154P5B (XSL154P5B) : Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 tenkte du på at RMSen var på 450 og de stempla 1500 på:)? det er litt drøyt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 # 15-tommers subwoofer uten deksel # 1500 W maksimal utgangseffekt # 450 W nominell utgangseffekt Tenker på at subbene deres har UTGANGS effekt, ellers er det jo litt drøyt med den peaken også. vel på ett mikro sekund kan man sende masse igjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 # 15-tommers subwoofer uten deksel# 1500 W maksimal utgangseffekt # 450 W nominell utgangseffekt Tenker på at subbene deres har UTGANGS effekt, ellers er det jo litt drøyt med den peaken også. vel på ett mikro sekund kan man sende masse igjennom. Jeg synes de blir slått påmålstreken av Pioneer som hevder rett ut at basselementet TS-SW841D "Although it delivers a more modest power output of 500W,...." Svartpå hvitt står det at elementet LEVERER 500watt! Må kjøpe inn ettpar slike å fore vaskemaskin og komfyr her i huset!:win Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 har sett på litt forsjellige av sony sine element noen har utgang og andre har inngangs effekt :P Viktig å velge riktig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 hahah :D Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg sendte dem en mail for en god stund siden om akkurat dette (samt litt div. T/S-parametre), det skal ligge i en tråd en eller annen plass her inne. Har fremdeles ikke fått noe svar, selv om de selv påstår man skal få svar innen 48 timer ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Hmmm... fant bare ut at jeg ikke har noe på årsoppgjøre mitt fra de så bare lener meg tilbake å ler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg