al3x Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hehe, tipper det tar en stund før de kommer. Går ikke akkurat fort hos Cæææb ;P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 LALALALA! Ikke hør på Alexio. Full av crap han mannen der. Skal ta bilder etterpå. Bare fikse no småting først. Så kommer de sikkert ut rett etterpå. Hihi. Blei kasta ut fra Lillestrøm i dag:) Snut'n var møkklei kjøringa mi, hehe:) Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hehe ;) Kom ikke som noen stor overraskelse Cæææb :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Brock b1 og Borbet A. Det som er best ja, men som du sier.. 'alle' har det. Bilder kommer vettu:) Toppstripa er der. Kjører rundt uten skilter nå da. Men det går.. Har du en tråd om din bil el? Eller bilder noen steder? Ser ikke mye på den avatar'n. du kjører rundt uten skilter nå :P ha herlig :afro jepp hvis du går på 3 serie. så på den store e30 tråden ;) så finner du titus41 tråd :) men desverre så har mange bilder blitt borte:( skal laste det opp et annet sted nå :) så da blir det mer bilder :) noe mer du har tenkt å gjøre med cabææn ell:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cæææb Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Da er jeg endelig hjemme. Og fått testa kjerra litt. Savna'n jo da(:: 3 uker uten. Bildene av angeleysa kom ikke nei, hehe.. Tok bildene da, men de blei så dårlige. Altfor mørkt. Men du så vel i stad tenker jeg. Men forventer du at noen vil følge etter mot Fetsund??;) Tjaa.. Når jeg endelig kunne begynne å tenke på detaljer, så fucka jeg jo til bakfangern. Ser lite pent ut. Men vetta faen om jeg gidder å fikse det i sommer/høst. Tviler egentlig. Med mindre den begynner å sprekke opp veldig. Folk mener jeg burde cromme grillen, men det har jeg ikke særlig trua på. Og sote blinklys og baklykter veit jeg ikke helt. Føler at det passer uten. Ny motor er jo et must. Ellers tenker jeg ikke på no særlig. Siter BMW E30 cæææb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg