Dalet Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Hvilke erfaringer har folket med disse to bilene? Hvilken er å foretrekke for barnefamilien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Bilene er jo i bunn og grunn like opp til vinduene, så det blir en prioretering av utseende, plass og ikke minst pris. Forsøk å unngå 125 HK dieselmotor. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalaxy Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Lenge sidan du spurte, men i tillfelle andre lurer: Galaxy er best for barnefamilier. Vi gjekk frå nye mondeoen til nye galaxyen og den er heilt fantastisk. Plassen i S-max var ikkje stort større enn i Mondeoen, og som 7-setar er det ingen tvil at Galaxy er best, då ein lovleg kan montere barneseter på 3. seterad, noko ein ikkje kan med S-max. Siter Ford Galaxy Owners Club http://www.fgoc.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Ikke for å være fin mot deg, men med et raskt blikk nå så jeg tre gamle tråder du slang inn svar på… Saker som ikke er aktuelle lenger, ihvertfall to av dem. Why? Skal du absolutt skryte av bilen din så kan du vel lage en egen tråd til den da… Kan godt være god info for andre det, men så får du også samlet i en fin tråd istedenfor å bumpe opp gamle saker. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalaxy Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Ikke for å være fin mot deg, men med et raskt blikk nå så jeg tre gamle tråder du slang inn svar på… Saker som ikke er aktuelle lenger, ihvertfall to av dem. Why? Skal du absolutt skryte av bilen din så kan du vel lage en egen tråd til den da… Kan godt være god info for andre det, men så får du også samlet i en fin tråd istedenfor å bumpe opp gamle saker. Hei. Ser du er interessert i innlegga mine, ja. Grunnen er at når eg sjølv handla bil, sakna eg info. Ein del trådar endar liksom i ingenting. Ein kan lære mykje av å lese gamle trådar også, og derfor så har eg lagt inn mitt bidrag i aktuelle trådar gamle og nye. Veldig lei for at det irriterer deg, men ikkje så veldig... Siter Ford Galaxy Owners Club http://www.fgoc.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Prøver bare å hinte til litt mer fornuftig tråd istedenfor unødvendig tull jeg men da… Får sette meg tilbake i kroken min og furte men jeg har noen lettere utbrudd jeg da. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Bilene er jo i bunn og grunn like opp til vinduene, så det blir en prioretering av utseende, plass og ikke minst pris. Forsøk å unngå 125 HK dieselmotor. Hallo. Ser at dette er en gammel tråd, men må bare spør.. Hva er galt med 125HK dieselmotoren? Jeg har den selv, og den er jo helt konge.. Skikkelig drag og går fint.. Takk for svar. Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Det er egentlig ikke noe galt med 125 hesteren, men den er litt brå på og av. 130/140 hk er mer sivilisert. Effekten er ikke så på og av Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg