al3x Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Den satt bare i 3 umbrako skruer ved hjulbuene på begge sider også satt den fast i 2pop negler på hver side . de klarte jeg og få vekk. så satt den en slags jern festa i den fangen. rørte seg ikke av flekken. også skrudde jeg av lykespylera og masse annet dritt men fikk den ikke til og bevege seeg :( så ut som den nesten av sveisa fast !!! møkka fanger blir nok slegge når jeg har ferie ja :p Hehe :P Ta ut grillen i midten av fangeren, oppunder der sitter det to umbraco skruer. Du må nesten legge deg på bakken for å se dem :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlinho Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Den satt bare i 3 umbrako skruer ved hjulbuene på begge sider også satt den fast i 2pop negler på hver side . de klarte jeg og få vekk. så satt den en slags jern festa i den fangen. rørte seg ikke av flekken. også skrudde jeg av lykespylera og masse annet dritt men fikk den ikke til og bevege seeg :( så ut som den nesten av sveisa fast !!! møkka fanger blir nok slegge når jeg har ferie ja :p Ikke slå den i stykker hvertfall. Selg den heller til meg for en veldig billig penge;) hehe Siter Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Nå har jeg endelig rotta meg til og sotte rutene :=) det ble helt 100% lovelig soting for jeg orker ikke noe mass og kjass av polti. så ble alle 5 rutene bak :=) ble meget bra ettersom jeg sota orginalt på et verksted. da gjenstår det og prøve og få av front fangern osv. i helga prøver på nytt forsøk ;) Noen som veit om et sted der jeg kan kjøpe Stor pioneer merke som jeg kan ha i BAKRUTA? og 2 små jeg kan ha på side rutene bak. Merke farge SØLV eller han dere Tommy og tigern som pisser på VOLVO .. eller polti ;=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Er vel bare å finne et firma som driver med reklame så kan de printe ut til deg. Ellers er det et firma som holder på med bil reklame like ved Felgimport i Lillestrøm. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hm veit du om en net side?? eller har dem ikke nettside.. Er vel bare å finne et firma som driver med reklame så kan de printe ut til deg. Ellers er det et firma som holder på med bil reklame like ved Felgimport i Lillestrøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Hm veit du om en net side??eller har dem ikke nettside.. De har sikkert en, men jeg vet ikke hva den er :op: Hare bare sett det står "bil reklame" på veggen når jeg har kjørt forbi Edit: Skal høre med en kompis av meg hvor i Lillestrøm han fikk lagt på dekalene/vinylen sin. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 sølv pioneer merke for sidene http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=56_694_559&products_id=2366 fant ikke et stort pioneer merke som du kan ha i bakruten, men hvorfor ikke sette på et stort audi merke i bakruten? http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?cPath=56_695_696&products_id=3208 Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toodsie Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hva betalte du for sotinga? Siter Aim high http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/197414-little-red-riding-hood-sm-prosjekter-planlegges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hva betalte du for sotinga? Jeg betalte 5400 cirka men da har jeg rippe garanti og livstidsgaranti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg