Gå til innhold

zyckos nye audi a4

Ranger emnet


zycko

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

badv12:

Gjensidige.

er 19 år vettu, har ikke noe bonus.

Har bare eid bil siden januar..

 

Okei.. Men du har vell startbonus? syns alikevell at det er mye. Hadde bare hatt bil et halv år da jeg kjøpte min A4. Fikk da 30% når jeg forsikra den og betalte 14k på den første året.

IF skulle ha 52.000,-...!!

Og en 2001-modell S4 skulle gjensidige ha 9500,- med full kasko. Henger jo ikke sammen, men historikken har nok mye å si. Samt hvor du bor.

 

Litt mye OT nå da men.. :p

 

Pen bil du har skaffa deg Zycko! Ser du har valgt å gå en litt annen retning når det gjelder styling. Blir spennende å se hvordan det utarter seg. En litt dristig stil spør du meg, men hvis du klarer å få en rød tråd gjennom hele prosjektet, så kan det bli rått. One of a kind =) Lykke til :)

 

Det var en 1.8 hvis jeg forsto rett?

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. Men du har vell startbonus? syns alikevell at det er mye. Hadde bare hatt bil et halv år da jeg kjøpte min A4. Fikk da 30% når jeg forsikra den og betalte 14k på den første året.

IF skulle ha 52.000,-...!!

Og en 2001-modell S4 skulle gjensidige ha 9500,- med full kasko. Henger jo ikke sammen, men historikken har nok mye å si. Samt hvor du bor.

 

Litt mye OT nå da men.. :p

 

Pen bil du har skaffa deg Zycko! Ser du har valgt å gå en litt annen retning når det gjelder styling. Blir spennende å se hvordan det utarter seg. En litt dristig stil spør du meg, men hvis du klarer å få en rød tråd gjennom hele prosjektet, så kan det bli rått. One of a kind =) Lykke til :)

 

Det var en 1.8 hvis jeg forsto rett?

 

 

ja det er en 1.8 :(

 

jepp har lyst og prøve og få noe som ikke alle andre har. og har ikke peiling åsen den kommer til og se ut :p

bare håper det blir tøft. blir spennede og se :)

gleder meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg ikke for satt på Bakfanger enda.. grunn jeg må få bygd om eksosanlegget til og få 2 potter bak en på hver side for at fangern skal se bra ut :(

 

Noen som kan regne en cirka pris på det?

 

da skal jeg ha effektanlegg med grom lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg ikke for satt på Bakfanger enda.. grunn jeg må få bygd om eksosanlegget til og få 2 potter bak en på hver side for at fangern skal se bra ut :(

 

Noen som kan regne en cirka pris på det?

 

da skal jeg ha effektanlegg med grom lyd..

 

Dra innom Thorsov eller BilXtra og be om pris på Simon's. Koster rundt 2500kr for en bakpotte med to enderør der. Så to sånne + litt rør så er du i mål :)

 

Også fjerner du katalysatoren og den andre potta og kjører på med straka rør fra motoren. Burde få nok lyd da xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra innom Thorsov eller BilXtra og be om pris på Simon's. Koster rundt 2500kr for en bakpotte med to enderør der. Så to sånne + litt rør så er du i mål :)

 

Også fjerner du katalysatoren og den andre potta og kjører på med straka rør fra motoren. Burde få nok lyd da xD

 

Det er da ikke lov og fjerne katylasatorn?:P

eller er det folka gjør her inne?:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke lov og fjerne katylasatorn?:P

eller er det folka gjør her inne?:p

 

Det er heller ikke lov å kjøre for fort, men folk gjør det fortsatt;) Fjern innmaten.. Men er litt dritt på EU da? hvis du ikke kjenner en mekaniker da

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår