Siimen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jeg betalte 11000kr omtrent i fjord på min A4 1,8TQ med 20000km i året full kasko og 40% bonus.. skjønner ikke åssen dere får så dyr forsikring på bilene jeg... jeg var 20 år når jeg tegna den forsikringa.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg betaler 25000 med 20% bonus i gjensidige på S4en:D A4 stod på far med 75% i IF den betalte jeg 7500 på! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 gratulerer med nydelig bil da! Broren min har eid den der:P Før forrige eier.. Seriøst?:P bode han i oslo?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 badv12:Gjensidige. er 19 år vettu, har ikke noe bonus. Har bare eid bil siden januar.. Okei.. Men du har vell startbonus? syns alikevell at det er mye. Hadde bare hatt bil et halv år da jeg kjøpte min A4. Fikk da 30% når jeg forsikra den og betalte 14k på den første året. IF skulle ha 52.000,-...!! Og en 2001-modell S4 skulle gjensidige ha 9500,- med full kasko. Henger jo ikke sammen, men historikken har nok mye å si. Samt hvor du bor. Litt mye OT nå da men.. :p Pen bil du har skaffa deg Zycko! Ser du har valgt å gå en litt annen retning når det gjelder styling. Blir spennende å se hvordan det utarter seg. En litt dristig stil spør du meg, men hvis du klarer å få en rød tråd gjennom hele prosjektet, så kan det bli rått. One of a kind =) Lykke til :) Det var en 1.8 hvis jeg forsto rett? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Seriøst?:P bode han i oslo?:) Ja han bodde i oslo.. 23 år gammel og bodde på solli plass... du kjøpte den ikke av han?:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Ja han bodde i oslo.. 23 år gammel og bodde på solli plass... du kjøpte den ikke av han?:P jo tror det !! husker ikke helt kjøpte den rett før desember i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Okei.. Men du har vell startbonus? syns alikevell at det er mye. Hadde bare hatt bil et halv år da jeg kjøpte min A4. Fikk da 30% når jeg forsikra den og betalte 14k på den første året. IF skulle ha 52.000,-...!! Og en 2001-modell S4 skulle gjensidige ha 9500,- med full kasko. Henger jo ikke sammen, men historikken har nok mye å si. Samt hvor du bor. Litt mye OT nå da men.. :p Pen bil du har skaffa deg Zycko! Ser du har valgt å gå en litt annen retning når det gjelder styling. Blir spennende å se hvordan det utarter seg. En litt dristig stil spør du meg, men hvis du klarer å få en rød tråd gjennom hele prosjektet, så kan det bli rått. One of a kind =) Lykke til :) Det var en 1.8 hvis jeg forsto rett? ja det er en 1.8 :( jepp har lyst og prøve og få noe som ikke alle andre har. og har ikke peiling åsen den kommer til og se ut :p bare håper det blir tøft. blir spennede og se :) gleder meg alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Kommer iallefall til å skille seg ut :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 jo tror det !!husker ikke helt kjøpte den rett før desember i fjor Ja det var det broren min du kjøpte den av da:) Har fortsatt ikke tilgitt han for at han solgte den:P Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fin fin bil :D kommer nok til å bli noe utenom det vanlige her inne ja .... :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 fin fin bil :D kommer nok til å bli noe utenom det vanlige her inne ja .... :) Det er måle ja :) prøve og blande stylinga så den ikke set ut som alle andre styler bila sine. men har jo ikke peiling åsen det vil se ut når alt sitter på bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har funnet ut at jeg ikke for satt på Bakfanger enda.. grunn jeg må få bygd om eksosanlegget til og få 2 potter bak en på hver side for at fangern skal se bra ut :( Noen som kan regne en cirka pris på det? da skal jeg ha effektanlegg med grom lyd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg har funnet ut at jeg ikke for satt på Bakfanger enda.. grunn jeg må få bygd om eksosanlegget til og få 2 potter bak en på hver side for at fangern skal se bra ut :( Noen som kan regne en cirka pris på det? da skal jeg ha effektanlegg med grom lyd.. Dra innom Thorsov eller BilXtra og be om pris på Simon's. Koster rundt 2500kr for en bakpotte med to enderør der. Så to sånne + litt rør så er du i mål :) Også fjerner du katalysatoren og den andre potta og kjører på med straka rør fra motoren. Burde få nok lyd da xD Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Dra innom Thorsov eller BilXtra og be om pris på Simon's. Koster rundt 2500kr for en bakpotte med to enderør der. Så to sånne + litt rør så er du i mål :) Også fjerner du katalysatoren og den andre potta og kjører på med straka rør fra motoren. Burde få nok lyd da xD Det er da ikke lov og fjerne katylasatorn?:P eller er det folka gjør her inne?:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Det er da ikke lov og fjerne katylasatorn?:Peller er det folka gjør her inne?:p Det er heller ikke lov å kjøre for fort, men folk gjør det fortsatt;) Fjern innmaten.. Men er litt dritt på EU da? hvis du ikke kjenner en mekaniker da Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg