JEPS Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 på meckasjalv får man kjøpt en trippel dvd der det meste om renovering og trimming er tatt med. har ikke sett den selv enda, men får den vell hjem i løpet av natten.......... uansett, er en del gode linker på den siden også, med feks momenter og topp fløde spesifikasjoner. ta en titt! dessuten, hvor er en grei plass å kjøpe amcar (motor) deler i norge, til en fornuftig pris. helst en oversiktelig nettbutikk. syntes amerikanskebildeler.no var ganske greit men de har forandret så mye at jeg finner ikke frem.. Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 på meckasjalv får man kjøpt en trippel dvd der det meste om renovering og trimming er tatt med.har ikke sett den selv enda, men får den vell hjem i løpet av natten.......... uansett, er en del gode linker på den siden også, med feks momenter og topp fløde spesifikasjoner. ta en titt! dessuten, hvor er en grei plass å kjøpe amcar (motor) deler i norge, til en fornuftig pris. helst en oversiktelig nettbutikk. syntes amerikanskebildeler.no var ganske greit men de har forandret så mye at jeg finner ikke frem.. Hei Kan anbefale Sarpsborg motor, bra servise, rask levering, har og masse deler på lager. Rabatt til amcar medlemmer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Hei Kan anbefale Sarpsborg motor, bra servise, rask levering, har og masse deler på lager. Rabatt til amcar medlemmer. Backer up Nova her, Sarpsborg Motor uten tvil, og det sier jeg ikek bare fordi jeg bor i sarpsborg og har kjentfolk som jobber der, men dem er fine å ha med å gjøre :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 rqart at jeg ikke har sett bilen din Ottesen... Bor i sarp selv. Men hva med aarnes? Syns dem var ganske greier på priser når vi handla deler for russebilen... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 rqart at jeg ikke har sett bilen din Ottesen... Bor i sarp selv. Men hva med aarnes? Syns dem var ganske greier på priser når vi handla deler for russebilen... Litt rart ja, fordi dem fleste vet egentlig godt hvilken bil det er og den er ganske lett å høre :S Men har jo ikke brukt den så utrolig mye i år eller i fjor,jobber i rakkestad og da gidder jeg ikke bruke den hver dag lissom... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 da er det veldig rart at jeg ikke har sett bilen din, siden jeg bor ved siden av veien som er på vei til rakkestad, og hvis du jobber i rakkestad så burde jeg i hvertfall hørt den et par ganger... :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg