Gå til innhold

Resultat av polering, 97 Audi A4 Avant.

Ranger emnet


Solberg-

Anbefalte innlegg

Fikk i oppdrag å polere en bil for ei i familien. Svart 1997 Audi A4 Avant.

Den var delvis matt noen steder og en god del riper. Tar alt for hånd så blir ikke superproft men jeg ble fornøyd! :)

Klarte å huske på kamera, men batteriet til det lå igjen hjemme. Så blir bare "etter"-bilder desverre!

 

-Vask med NXT Car wash, wash mitt og water magnet towel

-Quick Clay over hele bilen

-Lakkrens med Clear Coat Bodyscrub

-Deep Crystal Polish

-Gold Class Liquid Wax

-Ultimate Wipe Detailing Cloth til fjerning av hvert lag

-Meguiars gule pads for å legge på polering osv.

 

Tatt av voksen som stod over natta, halve panseret.

IMG_4474.jpg

 

Etter litt gnukking på bakskjermen ble den seende slik ut.

IMG_4485.jpg

 

Resten.

IMG_4489.jpg

 

IMG_4492.jpg

 

IMG_4495.jpg

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som resultatet ble veldig bra:)

 

For meg så ser det ut som alle som bruker Meguiars produkter lykkes og blir veldig fornøyd.

Jeg må nok sende inn en bestilling og prøve dette selv.

 

Takk for det.

 

Ja det virker slik. Jeg er meget fornøyd med det jeg brukte her hvertfall. Utrolig lette saker å jobbe med og lukter godt gjør det også! Synes lakken fikk litt mer dybde i seg etter poleringa. Skal prøve å få tatt noen flere og bedre bilder.

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg. Vi liker masse bilder:)

 

Har du bestilt fra Statene også, eller har du handlet i Norge?

Mener jeg i en annen tråd leste at de har disse produktene på Bilxtra. Vet du noe om det?

 

Datoen for poleringa ble bestemt i kort tid så jeg rakk ikke handle på We Are Car Care ! Car Wax - Car Polish - Auto Detailing Supplies & Car Accessories der de fleste handler. Var innom Bilvarehuset og Bilxtra, sistnevnte fikk jeg litt rabatter pga medlem i VACN. Men det blir hakkandes dyrt. På 2 dager har jeg brukt 2 lapper på polering og vaskesaker. Lønner seg å bestille fra autogeek! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så super bra ut det der.

 

Virket ikke som det var noe problem å fjerne polishen etter natta?

 

Har ikke vært så mye borti Gold Class serien enda, men ser ut som det også må i hylla mi.

 

Gold Class shampoen er mildere en NXTn, så den er ofte bra å bruke etter polering så du holder lakken glatt og fin. Eventuelt en quik detailer for å freshe opp igjen etter noen vask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så super bra ut det der.

 

Virket ikke som det var noe problem å fjerne polishen etter natta?

 

Har ikke vært så mye borti Gold Class serien enda, men ser ut som det også må i hylla mi.

 

Gold Class shampoen er mildere en NXTn, så den er ofte bra å bruke etter polering så du holder lakken glatt og fin. Eventuelt en quik detailer for å freshe opp igjen etter noen vask

 

Ja ble fornøyd hvertfall. Men vanskelig å utføre mirakler uten maskinpolering trur jeg. Og det er bare min 3. bil jeg polerer så lærer fortsatt. Må innrømme jeg fikk et par glis om kjæften da jeg tok av voksen. Koste meg skikkelig. :)

 

Var null problem å fjerne voksen, den var faktisk ikke så tørr som forventet. Kanskje pga regnværet og rått i lufta.

 

Ja du sier noe, man får mere såpe for penga med NXT`n men den virker som du sier kraftigere. Nå skulle jeg kjøpt Gold Class såpa istede, men dum som je var kjøpte jeg enda en dunk med NXT! :(

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår