THovland Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hei! jeg har kjøpt meg ny s3 look grill til min a3. Men da paste ikke den gamle a3 grillen, Så vett jeg om en som selger en orginal s3 grill. Er det denne jeg da trenger? en orginal s3 grill? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har en orginal S3 Grill.. Den passer ikke til A3, da S3-grillen er bredere oppe. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 ja mener du en a3 front. jeg har jo en s3 look front. og min orginale a3 grill passer ikke på denne. Den finnes vel ikke en grill som er mellom orginale a3 og s3?? som passer til denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Åja, har du S3-look fronten til Rieger? Da er det iallefall den orginale S3-grillen som passer. Iallefall ifølge Streetdesign. Missforstod, trodde du hadde kjøpt deg S3-look grill, som ikke passet i A3 front :P Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Nai, må beklage, min feil jeg skrev jo i tråden at jeg hadde kjøpt s3 grill:S mente s3 front:p hehe, var litt stresset. Men greide og skaffe meg den før den ble solgt ut. Fikk den billig ser du:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 OEM S3 grill passer S3-look fangeren. Kjøpes på din nermeste Audi forhandler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 mhm, kjøpte den gjennom en på finn for 500 kroner. Va jo en grei pris så jeg slo til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg