Gå til innhold

Siste skoledag bøll

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

  • Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøp et par bokser med baberskum (husk å kjøp skum ikke sånn sjit som man må massere utover for å få skum.. kjedeli å massere hele bilen inn.. I know.. :( ) og spray det over hele bilen unntatt rutene, også kjøper du en boks med sånn kakao pulver og strør over bilen, så tar du sølvteip over alle rutene inkl. speil.. (REINT HELVETE å fjerne limen :P :D)

så tar du 4-5 råe egg å trør inn i eksos anlegget, lukter godt når det blir varmt :D

Ellers kan du kjøpe en boks med bakepulver eller noe å fylle inn i eksosanlegget.. blir morro når han fyrer i gang hvis det er flere på park. plassen og ser :P

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgang på en sånn viking bergningsbil.. så en dag det passer så skal jeg komme med den og late som om at vi skal taue bilen hennes så kan du løpe inn og si til henne at bilen hennes holder på å bli tauet bort.. Da får nok beina fart ja..

 

En annen ting du kan gjøre er å koble tut på bremselysene hennes.. så hver gang hun bremser tuter lysene.. Kjenner noen som gjorde det på bilen til en kompis.. artig lek som ikke lager skader i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å du går på haugaland? hehehe, gleder meg til slutten av uka for å se om noen av bilene er blitt føkka med :win

 

Apropo avføringsmiddel, så kan en jo bruke plumbo :D

 

Går på Haugaland ja:)

Du også?

Det blir nok litt motorknusing i uka som kommer:)

"Samme hva det koster. Så lenge det er billig."

 

- Opel Kadett E Cabriolet 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tilgang på en sånn viking bergningsbil.. så en dag det passer så skal jeg komme med den og late som om at vi skal taue bilen hennes så kan du løpe inn og si til henne at bilen hennes holder på å bli tauet bort.. Da får nok beina fart ja..

 

En annen ting du kan gjøre er å koble tut på bremselysene hennes.. så hver gang hun bremser tuter lysene.. Kjenner noen som gjorde det på bilen til en kompis.. artig lek som ikke lager skader i det hele tatt..

 

Det hadde vært dritt rått! grinchy

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan i varmeapperatet er flott lukter no j***veli og etterhvert kommer det til å florere med bananfluer i bilen...

 

Har jo andre å da...:

-Superlim i nøkkelhullet (superlim herder ved oksygenmangel, altså får man nøkkelen inn men ikke ut igjen...) Kult å stå der med nøkker'n i døra da.. :D

-Flytte bilen er jo nevnt

-Hekte fast en kjetting i et eller annet (annen bil eller lyktestolpe) Evt i ei søålekasse eller sykkelstativ. Blir sikkert gøy å se HK lærær'n drar avgårde med et stativ fullt med sykler etter :D må ha lang kjetting/tau da så det ikke syns

-Ha makrell i tomat nedi rillene til varmeapparatet

-hvis vinduet er litt åpent på bil til inspektøren kan dere slenge inn en haug porrblader som ligger synlig :D

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kennet: Nå har jeg pratet med noen kompiser og de var drit glade over at du kunne (hvis du fortsatt gidder) å komme hit med en slik bil. Hvis du er ledig fredag den 22 så er vi storfornøyde. Det skal ikke være noe problem å betale også! :) Si i fra hvis du gidder, så kan vi ta detaljer senere? :D

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjemte en del fiske involler under gulvteppet i bilen til læreren vår.. oxo kasta vi to melkekartonger inn i ventilasjons sjakta.. noen andre hadde fått tak i 4 bokser(250stk pr boks) med spyfluelarver som de gjemte i gymsalen.. 1000 spyfluer i et rom, selvom det er stort er IKKE kult:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår