Gå til innhold

SPL volvo exspress

Ranger emnet


vegardrs

Anbefalte innlegg

Jeg vurderte å sette denne på prosjekter, men tror det blir litt for lite prosjekt ut av det.

blir mer ett SPL spørsmål tråd. Trenger svar fra noen som kan det:)

 

planen er å stille i db-drag 9 og 10 juni (kr.sand og mandal) med en Volvo 145 Exspress. Det blir ett enkelt oppsett, tror jeg bare legger opp ett eget batteri for anlegget bak i bilen.

jeg trenger tips og råd.

 

hvilken klasse legger jeg meg inn i?

kasseløsning/plassering?

 

jeg vill spille så høyt som mulig, og som dere ser så er det ikke så veldig mye tid jeg har. Eksamen hele neste uke og uka etter der.

 

utstyret er foreløbig følgende:

 

ELEMENTER:

- 1 DD 9515 2x2Ohm

- 1 DD 3515 2x2Ohm

 

AMPER:

- 2 Hifonics BXi 2006D

 

SPILLER:

- pioneer 88rs

 

BATTERI:

- 1 kinetic hc2400

 

noen kommentarer til prosjektet?

 

BILDER KOMMER SENERE I DAG

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått litt råd her og der. og det blir til at jeg bare bruker 9515 med en forsterker pga at subbene ikke er like.

og er blitt anbefalt ca 100L kasse tuna til ca. 50hz.

jeg har ei kasse nå som jeg vil prøve, men vet ikke hva den er tunet til.

 

i og med at jeg skal ha bateriet i bagasjerommet så kan jeg vell ikke stille i street C?

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg fått litt råd her og der. og det blir til at jeg bare bruker 9515 med en forsterker pga at subbene ikke er like.

og er blitt anbefalt ca 100L kasse tuna til ca. 50hz.

jeg har ei kasse nå som jeg vil prøve, men vet ikke hva den er tunet til.

 

i og med at jeg skal ha bateriet i bagasjerommet så kan jeg vell ikke stille i street C?

 

I Street C kan du bruke 2 batterier.

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00100.jpg

 

jo på emma ville de bare vite at jeg hadde en 15", spilte vell ca 137db, håpte jo på over 140, men jeg var tross alt nede i 9,7 volt på det verste.

har ikke lada batteriet siden jeg fikk det, så "hvile" spenningen er på ca 11,2V.

 

etter jeg hadde testet anlegget var det en som ville gi meg 200,- for hjulspinn, jeg tenkte det skulle gå greit helt til det sa knas i gearkassa. så kjørte på 2-3-4 gear hjem

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00100.jpg

 

jo på emma ville de bare vite at jeg hadde en 15", spilte vell ca 137db, håpte jo på over 140, men jeg var tross alt nede i 9,7 volt på det verste.

har ikke lada batteriet siden jeg fikk det, så "hvile" spenningen er på ca 11,2V.

 

etter jeg hadde testet anlegget var det en som ville gi meg 200,- for hjulspinn, jeg tenkte det skulle gå greit helt til det sa knas i gearkassa. så kjørte på 2-3-4 gear hjem

 

HAHAHAHA :D Uansett,kult at du prøvde ;)

1xStroker 15" (+BF7501)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau, høyeste score ble 141,6. batteriet var bedre nå, under burp lå volten på ca 11,7.

 

må prøve ut litt forskjellige kasser, tror det er en del å hente. den kassa jeg har nå ble bare bygget uten tanke på tuning eller noe.

Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180

 

Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår