espsko Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Masse bilder her: www.VWHome.de - Wörthersee Special - Wörthersee Tour 2007 - The Cars / Die Autos Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Den Merca var knall tøff... Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg synes ikke den ser ps ut. Det går faktisk ann å lakke en bil slik. Hørte jeg airbrush? :D Bare for at det er lakka rust dær det er plast så er det ps? Ikke personlig ment til noen om det skulle virke slikt :) Så skammrå ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Masse bilder her: www.VWHome.de - Wörthersee Special - Wörthersee Tour 2007 - The Cars / Die Autos Tar tilbake det jeg sa om ps, etter å ha sett bildene her. Men "rusta" er nok malt på ja. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Tar det tilbake selv. Er ikke vant til at felg er utenfor hjulbue og dekk innenfor :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 den hadde jeg lett kjøpt. feit benz altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Tar det tilbake selv. Er ikke vant til at felg er utenfor hjulbue og dekk innenfor :D Det blir ikke rett tyskerstuk før hjulbuen hviler på felgkanten vettu ;) Her er også bilde av den photoshoppa rusta deres... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Håhå! fy for en laav bil!! :D Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Dette er nok tøffeste W140'n på jord, sikkert den tøffeste merca ever!! Og bilen er nok ganske så rustfri, all rusta er lakkert på.. Men det er utroli tøfft... Og dekkstrekk så det holder, det liker vi :) Ordentlig tyskerstuk, grommeste som finnes!! Og grunnen til at den er så lav på bildene er at det luftfjøring på den.... så den heves nok litt når den skal kjøres.... Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Trur ikke det er photoshop jeg.. "rusten" kan være air brusha på! felgene går da ikke igjennom skjermen!? Edit.. Så nå at folk hadde kommet med det før.. Ser flere bilder av bygginga/lakkinga på RS Tuning --> Epulaz auto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 hmmm.. posta bildet på mercefreaken.com, der var det ingen som likte bilen:P Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Har ikke sjekka de andre linkene som er lagt ut senere, men det er flere bilder av bilen her også hvertfall: www.VWHome.de - Wörthersee Special - Wörthersee Tour 2007 - The Cars / Die Autos Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Tviler på at den er photoshoppa. Hvis den hadde vært det skulle han som har gjort det hatt pokal. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Noen som vet noe om motoren i denne bilen? Har relativt store bremser så.. Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 hmmm.. posta bildet på mercefreaken.com, der var det ingen som likte bilen:P men det er vel ikke noe nytt at folk som er på ett forum som heter mercefreaken.com ikke likte det. mercedes eiere generelt er noen sære typer! og ja jeg snakker av erfaring! den s klassen er rå, han har gjort noe som ikke er mainstream med bilen. Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg