Sailorboy Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 har hørt mange 740 eigere som driver og surmuler over lesjøfors setta sine, men er det noen som har erfaring med dette på 240? 245? skal ha til min 245 eg da, 40mm senk. er det noe å¨anbefale? evt. andre senkesett? takk takk Mvh Meg=) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Er nok noe av det bedre du får tak i til 740 ville nå jeg tro, men har aldri testet dette så skal ikke si noe, men skal være av bra kvalitet de.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 er helt 100 det..eneste problemet er at de ikke senker så mye:P men bedre å justere de litt, enn å kjøpe f.eks jamex og andre alla merker.. alternativet til lesjö blir vel åkrane, men ei fjør der koster jo det samme som alle 4 fra lesjö Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 er helt 100 det..eneste problemet er at de ikke senker så mye:P men bedre å justere de litt, enn å kjøpe f.eks jamex og andre alla merker.. alternativet til lesjö blir vel åkrane, men ei fjør der koster jo det samme som alle 4 fra lesjö hørest bra ut men hvordan er reaksjonene til di som har hatt dette på 240/240? Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 har aldri hørt noe negativt jeg hvertfall! *anbefaler å bytte dempere i samme slangen.. bilstein selvfølgelig;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 har aldri hørt noe negativt jeg hvertfall! *anbefaler å bytte dempere i samme slangen.. bilstein selvfølgelig;) hehe....klaaaart d... noen spessielle du vill anbefale? tenkte på clubsport, eller sport. Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Er fornøyd med mitt senkesett på min 245 jeg ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 mine lesjo er gode :) bytt dempere,foringer og stag så er du kvitt "sjekte følelsen" i svinger Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 clubsport er nok det som er varmest anbefalt sammen med senking, ettersom de er kortere enn orginal-demperne vil også fjøra sitte bedre i klem. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Jeg kjører med noen originale superjalla dempere på min. Er fornøyd med settet jeg. Men som alle andre sier så blir ikke bilen lav nok å se på (hvis du vil ha ett lavt stuk). Kappe 2 runder bak ser greit ut... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teebob Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Lesjøfors settene er bra de.. Men 740`er ser ut som de er litt høye på fronten, så jeg har pleid og kappe mellom 1/2 og 1 ring fremme, for og få bilen i vater.. Siter [-]95`Volvo 940 LT, Bruksvogn.. [-]88`Volvo 240GLE, Sladdeprosjekt [x]90`Volvo 245GL, Vinterbil.. Solgt [x]75`Volvo 242L, Solgt [X]86`Volvo 740GL Hugget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 240 får ett skikkelig burnestuk den, lagom foran og høy i ræva... Kappe 2 runder og ta vekk gummien på fjørskålene bak så står den nesten i vater... Må korte inn momentstag og panhardstag for at det ikke skal ta i med store hjul da. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlen 245 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Eg skifta til lesjøfors på min 245 og vart eigentleg litt skuffa. Bilen vart ikkje noko særleg stivare enn med orginalfjører og den vart for høg framme. For at bilen skal bli stiv må du skifte demperar i samme slengen. Bilstein CS er for dyre for meg, vurderar gassdemperar frå bilextra huskar ik kor mykje dei kosta men ca 2000-2500 kr for alle 4 trur eg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Eg skifta til lesjøfors på min 245 og vart eigentleg litt skuffa. Bilen vart ikkje noko særleg stivare enn med orginalfjører og den vart for høg framme. For at bilen skal bli stiv må du skifte demperar i samme slengen. Bilstein CS er for dyre for meg, vurderar gassdemperar frå bilextra huskar ik kor mykje dei kosta men ca 2000-2500 kr for alle 4 trur eg.... Nå skal det nevnes 245 har 10 eller 20% stivere fjærer enn 244! Ellers, er støtdempere ALFA OMEGA når det kommer til veigrep, da spesiellt om du har senket. Du får somregel det du betaler for, men differansen mellom bilstein cs og gule koni er vel verdt det! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 du klager på dårlige fjører når du har jalla dempere? your money aint worth more than their own weight ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg