ice_devil Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hei! Jeg har en VW 1303-S som jeg skal starte en prosjekt på den.. Bobla skal se ut som orginal.. Så det blir ikke crossbil eller banebil.. Motoren er en 1.6L og nå har jeg fått papir om feil/manglande frå verkstedet.. Men motor bytting blir ikke før senere.. Her er lista av kontrollseddelen: * Bremsebelegg løsner - Foran * Mer enn 25% rust på en side av skive - Foran * Forskjellig bremsekraft mellom hjul på samme aksel større enn 30% av høyeste verdi - Venstre foran * Defekte spylere * Fjernlys - feil innstilling * Nærlys - feil innstilling * Ryggelys - defekt - Venstre bak * Slakk i hjullager - Foran * Farlig rust i gulvseksjon * Farlig rust i bærende konstruksjoner Alle desse feiler og mangler skal skifte og fikse.. Bilder kommer etter turen frå trondheim.. Siter -73 VW 1303-S (Solgt) -00 Mitsubishi Galant GLX (NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Om det er en orginal 1303S så skal det være en 1600 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_devil Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2007 Stemmer... Har sjekket det idag... Har fått bobla inn i garasja istad.. Siter -73 VW 1303-S (Solgt) -00 Mitsubishi Galant GLX (NY) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Blir bra dette, da er vi 2 med VW 1303-S 1.6l under oppussing :) Siter Bil: BMW E36 325i Coupe 1994 Prosjekt: pågår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg