Magnalf Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Bynn å grin folkens and then cry me a river!! Kos deg med rådebank eller hva faen som har skjedd med din japanische industriabfall så koser vi oss med vår Volvo som funker :D Veit ikke helt hva dere diskuterer bare leste et par innlegg :P Haha lol, nice texas-frase det skarru veffal ha :D http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 synd jeg ikke kan skrive med sånn skikkelig hilbilly texas style dialekt, ellers hadde jeg omformulert, Whacha doi'n here sonnny?!.. aint it bout tiem to get back to ya trailer boy?!... *spytt* . *PLING* hehe trailer, faen du kjører jo lastebil selv !!! -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hehe trailer, faen du kjører jo lastebil selv !!! haha..burn=P 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Han kjører sikkert Toyota Dyna me boggi :D http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 hehe trailer, faen du kjører jo lastebil selv !!! Hørt om trailerpark? Fikk det en annen mening nå? :op: 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 magnalf trur han kjører sånn her ! -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 magnalf trur han kjører sånn her ! Hahahahaha!! Nei det er træiler`n som han kjører den vræka Hiroshimaknallert`en sin i :P Detta er kranbilen hans http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hvis noen har bilder, kan dere ikke bare poste dem? Er litt gira på å se dem, jeg liker bilen.. Synd med motoren da, hva skjedde? 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 det som skjedde med motor er sterk varmgang. Så rådebank er det nokk eikke.. men til tony. det er forsjell på TRAILER på norsk.. og på engelsk. i ditt tilfelle er det campingvogn din tater..:) Ringer det bjeller nå? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Dere kjører volvo......... som funker?..... jøss Makan. jeg kan ikke huske å ha sett på de snart siste 5 åra bilforumet har vært oppe at det har vært mere HJELP bilen starter ikke, HUff. bilen er gåen. HJÆLP hva gjør jeg tråder under volvo som i det siste jeg.. dere har jo faen meg tatt igjen VAG folka til og med! Før var det Golf 2 forumet som eide postene daglig! Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 4 sider og ikke ett jævla bilde av bilen enda :D To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 would u like some cheese with that whine?? -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 yez P'lIIIIIIIIIZ Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 det som skjedde med motor er sterk varmgang. Så rådebank er det nokk eikke.. men til tony. det er forsjell på TRAILER på norsk.. og på engelsk. i ditt tilfelle er det campingvogn din tater..:) Ringer det bjeller nå? det kan bety begge deler! Borat ;) så du sier til meg en 200sx har mer slite sterk motor en volvo hehe det dummeste jeg har hørt! -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Tråden stengt pga masse usaklige innlegg som ikke har med topic å gjøre... _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg