marararius Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Hei Jeg har en BMW e36 sedan jeg leter etter anlegg til :) Nå har jeg bare 2 6*9 i hattehylla, og en spiller, og orginale front høyttalere.. Det funker greit, men har lyst på noe mer.. Noen som kan komme med forslag til greit anlegg, som passer til bilen? Musikken jeg hører på er mest country, og litt forskjellig rolig musikk, og litt hip hop.. Trenger ikke noe syk bass lissom, men anlegg som spiller høyt og klart :) Hjelp noen? :) Kan bruke rundt 5000,- nå i første omgang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polarpanther Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har ikke så mye erfaring med den bilen, men en kompis har bygd mye i E36. Han bruker to dynabel forsterkere ELTEK AS Hvis du er fornøyd med høyttalerene, kan du jo supplere med en 4 kanaler ELTEK AS Det jeg ville gjort, er å kjøpe en 10 tomers sub, et Fokal frontsett, og en 4 kanals forsterker. Brokobble to av kanalene til å bruke på subben, og kjøre de andre to kanalene til frontsettet. Hvis du fremdeles vil ha høyttalere bake, kan du drive de med spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg