eirikjen Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Lurte på om det gikk an å koble en sub på orginalanlegget i en astra G? Er fattern sin bil, og skal bare bruke den fram til jeg selv får bil, så derfor gidder jeg ikke kjøpe forsterker enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dasse_ Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Tror du skal slå fra deg det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Går fint det, du trenger en sub med forsterker for å hive bak. Forsterker/sub trenger følgende: * Strøm: Du må strekke en strømkabel fra batteriet til bagasjerommet og sørge for tilkobling til jord bak. For å skru på forsterkeren må du tilkoble en kabel hvor spenningen kommer på når du starter bilen slik at ikke forsterkeren tapper batteriet mens du er parkert. Skal du gjøre det fort og stygt kan du hente +12V fra kjørelysene bak. * Lydsignal: Originalspilleren har ikke linjeutganger så du trenger en linjeomformer som tar høyttalersignalet og gjør det om til linjesignal. Linjeomformeren må du koble til en av høyttalerutgangene foran, bak spilleren, og så må signalkabelen legges bak til forsterkeren. Det er ikke kjapt gjort, men ingen umulig oppgave heller. Om du tenkte at dette skulle bli skjult for din far så er det endel mer jobb. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 dette har ikke noe med akkurat dette temaet å gjøre men jeg finner ikke ut hvordan jeg starter ny tråd... noen som kan forklare? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Han har jo forklart det slik det må gjøres...Du kan ikke sette en sub i en bil uten forsterker....Spilleren klarer ikke å drive suben alene...Du må nok invistere i enn bilforsterker =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg