Gå til innhold

Hull i felgen, i aliminiummet... Hva faen?

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Det venstre fremdekket mitt har lekket litt luft en periode nå, og jeg var på nippet til og levere det inn på lapping og ventilbytte når jeg en regnfull dag hører hvor det leker fra...

 

Og hvor leker det fra? JO, i selve felgen... Det er hull i selve felgen, i skillet mellom chromkanten og den svarte delen? Felgen er 1 enhet, ikke noe skrudde greier så hvordan kan det skje?

 

Hvordan kan jeg fikse dette da? Noen som har hatt lignende opplevelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det venstre fremdekket mitt har lekket litt luft en periode nå, og jeg var på nippet til og levere det inn på lapping og ventilbytte når jeg en regnfull dag hører hvor det leker fra...

 

Og hvor leker det fra? JO, i selve felgen... Det er hull i selve felgen, i skillet mellom chromkanten og den svarte delen? Felgen er 1 enhet, ikke noe skrudde greier så hvordan kan det skje?

 

Hvordan kan jeg fikse dette da? Noen som har hatt lignende opplevelser?

 

 

få en til og sveise det....???

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bror min kjøpte 4 nye felger for en stund tilbake og i den ene felgen hans å er det hull mitt i bana... ser bare det er små prikker som det lekker i fra

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hullet er lite, umulig og se.. Men skal se om jeg klarer og filme det en dag... Skal ringe felglevrandøren og høre hva de sier, men felgene er 2 år gamle så er vell ikke så mye og gjøre med det der:) Vil ikke ødelegge utseende heller, men kanskje jeg bare legger på et tynt lag med silikon eller noe akuratt der.. Er inne i en "krok" og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis felgen er av nyere dato, hadde jeg klaget. Om ikke fått de sveiset.

 

Ikke lurt å kjøre rundt med en felg som ikke er 100%, dumt om den ryker i 120km/t.

 

min bror fikk ny felg.. eller skulle få men måtte bestilles :D

'06 VW Passat 2,0TDI Highline 140hk, '99 VW Passat 1,9TDI

'87 Audi 80 1,8S (solgt), '02 VW Passat 1,9TDI Highline 130hk (solgt), '93 Golf III GTD (solgt), '87 VW Passat 2,2 5E (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår