theopelking Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 heey tenkte jeg skulle få på sotfilm på min vectra a,men før jeg begynner med det lurer på om noen her har prøvd å tatt ut ruter av vectra a før her?på gammel opel er dem limt iallefall,så noen her som vet ossen det er på vectra a? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Limt Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 æsj hehe,noen triks for å få av det a? å på igjen,husker jeg sleit me det på en ascona for en go stund tilbake Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Må vel ødelegge ruta for og få den ut nesten men det er vel folk som har greid det med en forsiktig hånd og tynn wire tror jeg. Du kan jo sote uten og ta ut ruta da... Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jau går det å,men lettets å ha ut ruta da men ikke noe vist vist det er et jævla prakkk heller da,hehe Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Hvilke ruter? Bak og frontrute er limt ja. Rutene i dørene hekter du ut av heisen når du har tatt av dørtrekket (skinna er limt i ruta) og trekantrutene bak på siden er tre-fire plastmuttere fra innsiden Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Heller ikke noe problem få ut bakruta hel helelr ;) Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 den skinna er limt?vanskli å få av deet eller? noen triks? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg