Gå til innhold

Husk å sjekke blinklysoljen regelmessig

Ranger emnet


dramfjor

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

det er det første dere må spør om når dere skal handle bil!

 

er blinklysolja skifta regelmessig?

 

jeg ville aldri kjøpt en bil fra en med så lite greie på tingene, at han ikke har vett i skallen til å skifte denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Folkens! Husk for all del å skift fra vinterluft til sommerluft i hjula!

 

Men pass på å samtidig sjekke for grønn overledning, hvis ikke blir det fort dyrt! En supra eller skyline med grønn overledning OG tom blinklys olje, det er bare å skrote, ikke no å spare på!

 

Er ikke vits å komme med tullete vitser da vi driver å diskuterer Blinklys, og blinklys olje.. Her prøver vi å være seriøse, så venligst legg de innlegga der i en tulle tråd.. La kvaliteten over denne tråden bli der den er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags olje skal man bruke hvis man har hvite blinklys? Lurer litt på dette da den vanlige blinklysolja sikkert er gul..

Pokker, det tror jeg faktisk ikke lyktefabrikantene har tenkt på! Det må jo bli skikkelig blinklysolje-mayhem når alle dem med hvite blinklys skal bytte olje, og det ikke finnes hvit blinklysolje - for ikke å snakke om den nye typen LED-blinklysolje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok brukt frityrolje!

 

åh! det er fult mulig at jeg tok med feil dunk ut, de er jo f**n meg helt like jo! Kanskje derfor det sa BANG! :D

Får prøve å få tak i ny da, hele blinklyset må jo byttes etter at det smalt, du skal se sia på den bilen nå ass! :O

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker, det tror jeg faktisk ikke lyktefabrikantene har tenkt på! Det må jo bli skikkelig blinklysolje-mayhem når alle dem med hvite blinklys skal bytte olje, og det ikke finnes hvit blinklysolje - for ikke å snakke om den nye typen LED-blinklysolje!

 

LED-olje må man vel ha på vanlige lys også. Ser for meg at det blir dyrt med Passat i lenden (da den har LED)

 

Noen som vet om man må ha spesiell olje for blinklysene i speilene?

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED-olje må man vel ha på vanlige lys også. Ser for meg at det blir dyrt med Passat i lenden (da den har LED)

 

Noen som vet om man må ha spesiell olje for blinklysene i speilene?

 

Må være mykje bedre å berre teipe over desse blinklysene og gjere det på den gode gamle måten?

Armen ut glaset! Klart det går med ein del albue gris til denne typen varsling, men ser alikevell for meg at det blir billigere en ledlys olje i lengden!?

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Har problemt her nå.. Blinklysa mine går varme etter rundt 50 blink under en kjøretur. Har montert stor frontmontert oljekjøler for å prøve å få kjølt ned blinklysolja nok, men har gitt dårlige resultater. Hva kan være feil? Blinklysa blinker rødt til slutt, og det er ikke spesielt gunstig.. har ingen klikking inne i coupén heller..

E. Heimdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår