simvik Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 jeg hadde litt uflaks for en liten stund tilbake, der jeg klarte å rase 4 trins kassa mi.. så satt jeg inn en 5 trins kasse og bytta mellom akselen, tenkte det var greit med det når jeg først skulle bytte kasse. og jeg har nesten ny clutch på bilen. byttet for ca 1 mnd siden da det fortsatt satt på 4 trins kasse. problemet nå er det at cluthen tar ftyktelig langt ute på pedalen, og det føles rett og slett som det er lite igjen på den.. noen som har noen tips eller ide om hva som er galt? er det forskjellig type cluth for 4 og 5 trins? og i tilleg ble clutch wire'n alt for stram med den nye kassa.. er nødt til å kjøre uten festene på gearkassa. så er litt redd for at wire'n skal dette av. vil det løse seg med en ny wire? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvilken kasse sto i før? M45 eller M46? Mener M46 har annen clutch enn M45 og M47 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 montert feil utløserlager sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Hvilken kasse sto i før? M45 eller M46? Mener M46 har annen clutch enn M45 og M47 sa jo 4 trins...m45 kassene skal vel være helt like i den enden der rekner eg med så du har nok kansje gjort en glipp med monteringen? evt justere på nytt Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg