Gå til innhold

Forsikring Golf 2 1,6

Ranger emnet


Alchamy87

Anbefalte innlegg

Heisann

 

Nå har det seg sånn at jeg holder på og piffe opp en Golf 2 1,6.

 

Bare lurte på om noen vet hvor det er billig og forsikre den? Har sjekka mye på nett og havner på rundt 7 000 i året. Dyyyyrt.

 

Er en kar på 19 år og har ikke forsikra bil på meg selv før så.

 

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Nå har det seg sånn at jeg holder på og piffe opp en Golf 2 1,6.

 

Bare lurte på om noen vet hvor det er billig og forsikre den? Har sjekka mye på nett og havner på rundt 7 000 i året. Dyyyyrt.

 

Er en kar på 19 år og har ikke forsikra bil på meg selv før så.

 

 

Takker for svar :)

 

Det var litt i overkant, men ikke dyrt. Jeg betalte 6000 i fjor for min 1,6 golf med 20% bonus, dvs det man starter med. Iår betaler jeg ca 5000kr med 30% :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ringte og fiksa på min 1,6 gl hos IF om dagen her.. skulle ha 7500 året med delkasko og 40% bonus.. bor i trondheim..

 

har hatt forsikring tidligere, så dem spurte, så sa jeg bare 40% hadde jeg før (tror ikke jeg hadde så mye, men:D )så ble det 7500.. så sa jeg "men hos terra hadde jeg jo 5500??? det var jo dyrt"

 

så sa damen, "ok, 6100 er det beste jeg kan gi deg" så ble det slik ;)

 

så bare prøv å prute, og husk at hvor du bor utgjør veldig mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor man bor utgjør MYE ja.

Åpnet If.. forsikring på denne rakker'n på onsdag, har ikke fått papirene enda (naturlig nok..) men webkalkulatoren sa 5800kr for

delkasko og 16000km året med elsperre og alarm.

 

Westmoreland.jpg

 

Jeg er nå 25 og bor i Trondheim sentrum, folkereg i Asker pga studier - gitt sjuke summer før. Beste tilbudet jeg fikk

utenom var 4600kr hos Enter og en haug andre elendige tilbud/evt ROT fra selskapene, men da delkaskoen ble en tusenlapp mer ca hos If (jeg har da åpnet noen fler forsikringer og, så er totalkundesak) enn ansvar med fører- og passasjerforsikring. Veldig greit løsning følte jeg.

 

Ingen andre kan sitte med fasit på hva din forsikring skal koste, må jo nesten bare ta runden!

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår