Alchamy87 Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Heisann Nå har det seg sånn at jeg holder på og piffe opp en Golf 2 1,6. Bare lurte på om noen vet hvor det er billig og forsikre den? Har sjekka mye på nett og havner på rundt 7 000 i året. Dyyyyrt. Er en kar på 19 år og har ikke forsikra bil på meg selv før så. Takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Heisann Nå har det seg sånn at jeg holder på og piffe opp en Golf 2 1,6. Bare lurte på om noen vet hvor det er billig og forsikre den? Har sjekka mye på nett og havner på rundt 7 000 i året. Dyyyyrt. Er en kar på 19 år og har ikke forsikra bil på meg selv før så. Takker for svar :) Det var litt i overkant, men ikke dyrt. Jeg betalte 6000 i fjor for min 1,6 golf med 20% bonus, dvs det man starter med. Iår betaler jeg ca 5000kr med 30% :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Edit: nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer8583 Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Betaler 4526,- på min golf 1.6 automat (og jeg er 24, aldri hatt bil i mitt navn og 12000km kjøring i året) Siter 86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X] Kontaktperson for Club-Vaux Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Min er forsikra på Pappen min og bare folk over 23 som kan kjøre den siden eg ikkje ha lappen. Eg betaler 2865kr på ein 1,8gl men bare forsikra for 6000km:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 ringte og fiksa på min 1,6 gl hos IF om dagen her.. skulle ha 7500 året med delkasko og 40% bonus.. bor i trondheim.. har hatt forsikring tidligere, så dem spurte, så sa jeg bare 40% hadde jeg før (tror ikke jeg hadde så mye, men:D )så ble det 7500.. så sa jeg "men hos terra hadde jeg jo 5500??? det var jo dyrt" så sa damen, "ok, 6100 er det beste jeg kan gi deg" så ble det slik ;) så bare prøv å prute, og husk at hvor du bor utgjør veldig mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvor man bor utgjør MYE ja. Åpnet If.. forsikring på denne rakker'n på onsdag, har ikke fått papirene enda (naturlig nok..) men webkalkulatoren sa 5800kr for delkasko og 16000km året med elsperre og alarm. Jeg er nå 25 og bor i Trondheim sentrum, folkereg i Asker pga studier - gitt sjuke summer før. Beste tilbudet jeg fikk utenom var 4600kr hos Enter og en haug andre elendige tilbud/evt ROT fra selskapene, men da delkaskoen ble en tusenlapp mer ca hos If (jeg har da åpnet noen fler forsikringer og, så er totalkundesak) enn ansvar med fører- og passasjerforsikring. Veldig greit løsning følte jeg. Ingen andre kan sitte med fasit på hva din forsikring skal koste, må jo nesten bare ta runden! Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg