Gå til innhold

Hvorfor...

Ranger emnet

Jens

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vel...Så lønn/tariff-diskusjoner, diverse paintball-tråder, og "hvor var du i militæret"-tråden er mer bilrelatert enn fjortiser?

Denne fjortistråden gikk sin gang uten problemer for en stund siden, var vel i 2002. Hvorfor skal den plutselig være uakseptabel nå? Jeg synes forumet er blitt litt vel strikte.

Før synes folk det bare var morro, det er bare å lese de eldste postene der de ikke tok alt så seriøst og faktisk kunne spøke litt om 15-åringer uten at det kom noen breiale personer som skulle kritisere og slenge dritt om temaet.

Skjønner noen poenget mitt?

Og vær så snill, ikke slett denne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Vel...Så lønn/tariff-diskusjoner, diverse paintball-tråder, og "hvor var du i militæret"-tråden er mer bilrelatert enn fjortiser?

Denne fjortistråden gikk sin gang uten problemer for en stund siden, var vel i 2002. Hvorfor skal den plutselig være uakseptabel nå? Jeg synes forumet er blitt litt vel strikte.

Før synes folk det bare var morro, det er bare å lese de eldste postene der de ikke tok alt så seriøst og faktisk kunne spøke litt om 15-åringer uten at det kom noen breiale personer som skulle kritisere og slenge dritt om temaet.

Skjønner noen poenget mitt?

Og vær så snill, ikke slett denne tråden...

Jeg skjønner poenget ditt, men enkelte har blitt litt for aktive i "jobben" sin.. Og tar ting litt for seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke hadde slettet fjortistråden hvis du ikke hadde rapportert om den? Uansett synes jeg det er unødvendig å slette slike uskyldige tråder som omhandler jenter og grillpølser.

Slett heller trådene der visse idioter bedriver drittslenging fram og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også den tråden mye pene jenter der;)

Men nå er det tross alt oss selv som har ønsket at forumet skal bli mer seriøst da,og da er det ikke på sin plass å grine når dem tar affære...Først klage over at dem ikke gjør jobben å sletter "tulle" tråder,så når de prøver å gjøre som ønsket så skal dem bli Dissa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

Likte også den tråden mye pene jenter der;)

Men nå er det tross alt oss selv som har ønsket at forumet skal bli mer seriøst da,og da er det ikke på sin plass å grine når dem tar affære...Først klage over at dem ikke gjør jobben å sletter "tulle" tråder,så når de prøver å gjøre som ønsket så skal dem bli Dissa?

Joda, men undertegnede er ikke en av de personene som har mast om å slette allle mulig tråder, egentlig.

Det er litt rart å observere hvordan de som vanket her mest før hadde litt selvironi og kunne spøke om ting uten å slenge dritt til hverandre i så stor grad.

Man så jo hvordan fjortistråden ble offer for bedrevitende personer som bare kritiserte. Synd at det er sånn er på forumet, hadde vært deilig å lese EN forbanna tråd uten krangling.

Nå vil sikkert noen si at jeg kommer med en krangletråd som ikke hører hjemme her, men dette her kalles:

KONSTRUKTIV KRITIKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår